DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Сас, Н.М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 11 до 30 із 51
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Визначення структурних компонентів економіки щастяСас, Н.М.; Самарська, Л.О.; Гарець, Д.А.
2013Використання проектної організації навчального процесу та управління діяльністю вищих навчальних закладівСас, Н.М.
2019Возможности и формы учёта внеучебных достижений учащихсяСас, Н.Н.; Сас, Н.М.
2019Дефінітивний аналіз граничного соціально-психологічного стану студентів за обміномСамарська, Л.; Сас, Н.М.
2020Забезпечення якості надання освітніх послуг ЗВО УкраїниСас, Н.М.
2019Загальнотеоретичні підходи до побудови моделі підготовки майбутніх учителів – студентів педагогічних спеціальностей до професійної діяльності в умовах нової української школи (НУШ)Гриньова, М.В.; Гриньов, С.Я.; Сас, Н.М.
2020Засоби збору ідей: можливості та обмеженняСас, Н.М.
2020Засоби збору пропозицій від співробітників в системі управління ідеямиСас, Н.М.
2021Застосування категорійного менеджменту у розширенні асортименту кав'ярніШпаковська, К.Б.; Сас, Н.М.
2018Застосування математичних моделей у дослідженні проблем виборуСас, Н.М.; Самарська, Л.О.
2019Застосування принципів TQM (Тотального керування якістю) у забезпеченні якості надання освітніх послуг ЗВОСас, Н.М.
2017Індивідуальний освітній маршрут як форма педагогічного супроводу студентів–внутрішньо переміщених осіб у нових умовах життя та навчанняСас, Н.М.
2010Інноваційні проекти як реалізований інноваційний потенціал на рівні особистості, організації, регіону, державиСас, Н.М.
2019Інструменти інноваційного розвитку освітньої установиСас, Н.М.
2020Інформаційні технології управлінняКрупа, Н.О.; Сас, Н.М.
2020Міжнародні стандарти з управління проєктами та їх застосування в УкраїніСас, Н.М.
2021Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практикаБабенко, І.В.; Барбінов, В.В.; Барбінова, А.В.; Большая, О.В.; Величко, Р.М.; Гриженко, В.В.; Гриньова, М.В.; Гриньова, В.С.; Гриньов, С.Я.; Губарь, О.Г.; Гурська, О.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Кононец, Н.В.; Люлька, Г.А.; Масовець, Д.Б.; Новописьменний, С.А.; Пивовар, Н.М.; Сагайдак, В.Р.; Сас, Н.М.; Ткаченко, А.В.; Харченко, О.В.; Чернецька, В.В.
2017Модель професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управлінняСас, Н.М.
2020Можливості застосування мережевої технології управління закладом освітиСас, Н.М.
2020Напрямки співпраці бізнесу та закладів освітиСас, Н.М.
Відображення результатів від 11 до 30 із 51
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок