DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Кононова, М.М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 14 до 33 із 45
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Нова українська школа та моделі взаємодії в кризових умовахБалюк, В.О.; Басенко, Р.О.; Білай, Д.В.; Большая, О.В.; Булага, К.М.; Важеніна, І.Л.; Гриньова, М.В.; Губарь, О.Г.; Донченко, В.І; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Князь, О.Г.; Козка, С.Л.; Колєснік, В.В.; Кононец, Н.В.; Кононова, М.М.; Костевський, О.Е.; Кошова, Т.О.; Кравченко, І.П.; Кропивка, О.Г.; Момот, О.О.; Пивовар, Н.М.; Стрижак, Ю.О.; Титаренко, О.О.; Товканець, Г.В.; Товканець, О.С.; Фесенко, Л.М.; Харченко, О.В.
2022Особливості професійного вигорання в залежності від механізмів психологічного захистуКононова, М.М.; Кононов, Б.С.; Полова, Д.О.
2021Особливості професійної самоактуалізації студентів-психологів, які переживають кризу фахової готовностіГутиря, М.О.; Кононова, М.М.
2020Особливості прояву копінг-поведінки у подружніх пар з дітьми з психофізичними порушеннямиКононова, М.М.; Кучма, Т.В.
2022Особливості стресостійкості студентів, які виховувалися у повних і неповних сім’яхКононова, М.М.; Кононов, Б.С.; Терещенко, Ю.С.
2020Особливості формування комунікативних навичок у старших дошкільників з розладами аутистичного спектраКононова, М.М.; Єланська, Д.В.
2022Особливості ціннісних орієнтацій студентів-психологів у професійному самовизначенніКононова, М.М.; Кононов, Б.С.; Балабуха, С.І.
2023Пізнання особистісної проблематики суб'єкта у процесі глибинної психокорекціїКононова, М.М.
2020Практикум із дисциплін «Основи психокорекції та психоконсультування в умовах інклюзії» і «Основи психотренінгу осіб з тяжкими порушеннями мовлення»Кононова, М.М.
2022Превенція кібербулінгу як умова самоактуалізації студентської молоді в освітньому середовищіСедих, К.В.; Кононова, М.М.
2018Принципи професійного розвитку майбутніх дефектологів: теоретичний аналізКононова, М.М.
2021Проблема готовності майбутніх психологів до роботи в умовах інклюзіїКононова, М.М.
2016Проблема депривації і самодепривації в контексті функціональних взаємозв’язків «Я» суб’єкта з його психологічними захистамиКононова, М.М.; Слюняєва, Н.А.
2021Проблема кризи фахової готовності майбутніх психологівГутиря, М.О.; Кононова, М.М.
2022Проблеми превенції війни: психологічні аспекти у синергетичному контекстіКононова, М.М.
2022Прояви агресії як професійної деформації у життєдіяльності педагогаКононова, М.М.; Мінакова, О.Д.
2021Психологічна специфіка становлення професійного образу «Я» у майбутніх фахівців психологічної службиКононова, М.М.; Ігнатьєва, Л.Л.
2022Психологічні детермінанти професійного розвитку та самоактуалізації особистостіБілаш, С.М.; Кононова, М.М.; Мелоян, А.Е.; Логвінова, Д.В.; Кононов, Б.С.; Гутиря, М.О.; Логвінов, О.В.
2021Психологічні особливості становлення особистісної зрілості старших підлітківКузенко, В.Ю.; Кононова, М.М.
2022Роль групової глибинної психокорекції у психологічній реадаптації постнаркозалежних осібКононова, М.М.; Кононов, Б.С.
Відображення результатів від 14 до 33 із 45
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок