DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми педагогічні умови

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 42 до 61 із 61
< назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Педагогічні умови формування професійно-значимих якостей майбутніх менеджерівКулик, Є.В.; Гельжинська, Т.Я.
2015Педагогічні умови формування художньо-творчого потенціалу бакалаврів музичного мистецтваЦі, Сянбо
2013Педагогічні умови формування художнього досвіду учнів основної школи засобами народної картиниДігтяр, Н.М.
2018Підготовка майбутніх учителів історії до інноваційної діяльності в контексті інтеграції України в європейський освітній простірКулик, І.О.
2018Посилення мотивації майбутніх сімейних лікарів до використання веб-технологій у професійній діяльності як педагогічна умова формування їхньої професійної компетентностіТітова, А.В.
2020Проблеми навчання і виховання дітей у закладах освіти гірських регіонівБогута, В.М.
2015Реалізація компетентнісного підходу у підготовці майбутніх фахівців із фізичної реабілітаціїРибалко, Л.М.
2012Розвиток професійної компетентності майбутніх фахівців до підприємницької діяльності в умовах ВНЗМатукова, Г.
2020Розвиток творчості дошкільників засобами театралізованої діяльностіКотелянець, Ю.С.
2010Розробка та впровадження моделі формування готовності майбутніх вчителів основ здоров’я до ведення первинної профілактики захворювань на ВІЛ/СНІДЖульова, С.І.
2022Сучасні підходи до використання ігрових технологій у процесі навчання математики учнів початкової школиКарапузова, Н.Д.; Білан, Т.
2010Умови організації педагогічної взаємодії учасників навчального процесу в системі вищої школи другої половини ХХ століттяГончар, О.В.
2009Формування ергономічних компетенцій у вчителів початкових класівЗімниця, Є.А.
2021Формування здатності безпечної професійної самоорганізації у майбутніх викладачів практичного навчанняОгуй, Є.В.
2022Формування інформаційної компетентності соціального педагога в умовах військової агресіїМисюра, Я.В.; Лебедик, Л.В.
2021Формування позитивного стилю співробітництва і співтворчості суб’єктів навчального процесу фахової підготовки майбутніх учителів фізичної культуриЗайцева, Ю.В.; Корносенко, О.К.; Тараненко, І.В.
2016Формування професійної мотивації майбутніх інженерів у процесі фахової підготовки у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитаціїГорохова, Г.І.
2023Формування сімейних цінностей у дітей дошкільного вікуМанжелій, Н.М.; Вашак, О.О.; Фазан, Т.П.
2015Формування уявлень майбутнього вчителя мистецьких дисциплін про професійний успіхОрлов, В.Ф.
2019Формування я-концепції майбутнього фахівця як одне із завдань вищої освітиЖданова-Неділько, О.Г.
Відображення результатів від 42 до 61 із 61
< назад 

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок