|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми освіта
Відображення результатів від 220 до 239 із 527
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2023 | Людиноцентризм як основа гуманітарної політики України та ціннісна орієнтація освіти | Лагай, О.В.; Міщенко, Н.В.; Пивовар, Н.М. |
2006 | Маркетинг в освіті і державно-громадське управління | Цебрій, І.В. |
2022 | Менеджмент освіти: курс лекцій | Свєртнєв, О.А. |
2020 | Ментальні особливості вітчизняної освіти і культура національної самосвідомості | Кравченко, П.А. |
2005 | Место образования в комплексных преобразованиях социально-экономического устройства Украины: теоретический аспект | Титарь, О.А. |
2014 | Методика організації різних форм навчання студентів природничих дисциплін | Середа, Т.В.; Шаповал, А.В. |
2017 | Методичні засади «Етимологій» Ісидора Севільського | Сайбеков, М.Г. |
2016 | Меценатство жінок в освіті України (ХІХ – початок ХХ століття) | Ільченко, О.Ю. |
2018 | Мистецька освіта майбутнього вчителя в соціокультурному просторі | Ірклієнко, В.С. |
2021 | Михайло Драгоманов і освіта в Полтавській губернії | Клевака, Л.П.; Гришко, О.І. |
2016 | Міжцивілізаційні контакти та їхні наслідки у німецьких африканських колоніях ХІХ – ХХ століть | Луценко, С.М. |
2021 | Мінливий ландшафт вищої освіти: регіональні і глобальні виміри | Клепко, С.Ф. |
2013 | Місце освіти в суспільно-політичному русі США 20-40-х років XIX століття | Год, Б.В. |
2017 | Модель формування самоосвітньої компетентності майбутніх техніків- електриків | Білик, О.В. |
2009 | Модернізація освіти в контексті Болонського процесу | Бородай, А.Б.; Коваленко, Н.П. |
2022 | Молодіжний рух та освіта протестантів у радянській Україні | Сітарчук, Р.А. |
2020 | Моніторинг якості вищої освіти Великої Британії і України: специфіка, критерії, методи | Куницька, А.Р. |
2011 | Мотиваційно-інтелектуальна сфера учнів як чинник їх результативності навчання біології в основній школі | Сидорович, М.М.; Дула, О.В. |
2018 | Музей у закладі освіти - середовище активної педагогіки | Топчій, Н.М. |
2017 | Музична освіта в Україні: філософсько- праксеологічний підхід як методологічний концепт дослідження | Гнатів, З.Я. |
Відображення результатів від 220 до 239 із 527
|