DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2018 (1) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12239
|
Название: | Музей у закладі освіти - середовище активної педагогіки |
Авторы: | Топчій, Н.М. |
Ключевые слова: | освіта музей шкільне музейництво шкільний музей музейна комунікація музейне середовище школяр виховання виховання школяра молодший школяр |
Issue Date: | 2018 |
Краткий осмотр (реферат): | У публікації проаналізовано і узагальнено теоретичний і практичний досвід шкільного музейництва та уведення музейного
компонента у процес виховання і навчання молодших школярів. Останнім часом педагогічна наука активно розвивається,
відбувається постійний пошук таких форм, методів і засобів виховання і навчання учнів, починаючи з молодшого шкільного
віку, які втілюють кращі надбання цивілізації. Найбільш прогресивні педагоги дедалі більше цілеспрямовано
використовують у навчально-виховному процесі потенціал різних культурно-освітніх осередків, наприклад, музеїв, що сприяє розширенню світогляду дитини, збагаченню її внутрішнього світу,
вихованню любові до рідного краю, поваги до свого народу, розвитку естетичних смаків, відповідального, гуманного ставлення до природи тощо й у цілому підвищує якість процесу і результатів
освіти. |
Описание: | Топчій Н. М. Музей у закладі освіти - середовище активної педагогіки / Н. М. Топчій // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. / О. А. Федій, відпов. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка.
– Полтава : Видавець Шевченко Р. В., 2018. – С. 118-125. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12239 |
Appears in Collections: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2018 (1)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|