DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(20) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11417

Назва: Модель формування самоосвітньої компетентності майбутніх техніків- електриків
Автори: Білик, О.В.
Ключові слова: самоосвітня компетентність
компетентність
майбутній технік-електрик
освіта
модель
діяльність
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано основні складники процесу формування самоосвітньої компетентності майбутніх техніків-електриків при вивчені електротехнічних дисциплін. Розглянуто моделі процесу навчання фахівців у галузі електротехніки та електроніки, а також різних спеціалістів технічного профілю, узагальнено складові цих моделей, сконструйована комплексна модель методичної системи навчання електротехнічних дисциплін, спрямована на формування самоосвітньої компетентності майбутніх техників-електриків. Побудована структурно-функціональна модель означеного процесу, яка об’єднує три блоки: методологічно-цільовий, технологічний, діагностико-корегувальний.
Опис: Білик О. В. Модель формування самоосвітньої компетентності майбутніх техніків-електриків / О. В. Білик // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. Випуск 20. – С. 27-32.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11417
Розташовується у зібраннях:2017(20)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Bilyk.pdf380,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок