DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(20) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11417
|
Назва: | Модель формування самоосвітньої компетентності майбутніх техніків- електриків |
Автори: | Білик, О.В. |
Ключові слова: | самоосвітня компетентність компетентність майбутній технік-електрик освіта модель діяльність |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті охарактеризовано основні складники процесу формування самоосвітньої компетентності майбутніх техніків-електриків при вивчені електротехнічних дисциплін.
Розглянуто моделі процесу навчання фахівців у галузі електротехніки та електроніки, а також різних спеціалістів технічного профілю, узагальнено складові цих моделей, сконструйована комплексна модель методичної системи навчання електротехнічних дисциплін, спрямована на формування самоосвітньої компетентності майбутніх техників-електриків. Побудована структурно-функціональна модель означеного процесу, яка об’єднує три блоки: методологічно-цільовий, технологічний, діагностико-корегувальний. |
Опис: | Білик О. В. Модель формування самоосвітньої компетентності майбутніх техніків-електриків / О. В. Білик // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. Випуск 20. – С. 27-32. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11417 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(20)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|