DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8151

Назва: Мотиваційно-інтелектуальна сфера учнів як чинник їх результативності навчання біології в основній школі
Автори: Сидорович, М.М.
Дула, О.В.
Ключові слова: навчання біології
навчальний процес
результативність навчання
школа
освіта
учні
Дата публікації: 2011
Короткий огляд (реферат): Розвиток інтелектуальної сфери також розглядається як одна з центральних ланок психічного розвитку дитини, важлива умова формування її особистості, яке найбільш плідно відбувається в шкільні роки. Навчання має провідний вплив на розумовий розвиток, оскільки його мета - озброїти учнів різноманітними знаннями, вміннями і навичками.
Опис: Сидорович М. М. Мотиваційно-інтелектуальна сфера учнів як чинник їх результативності навчання біології в основній школі / М. М. Сидорович. О. В. Дула // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції [«Методика викладання природничих дисциплін у вищій школі». XVІІІ КАРИШИНСЬКІ ЧИТАННЯ], (Полтава, 26-27 травня 2011 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В.Г. Короленка / За заг. ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава: Астрая, 2011. – С. 85-87.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8151
Розташовується у зібраннях:18 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
37.pdf164,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок