|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Автори Сас, Н.М.
Відображення результатів від 10 до 29 із 51
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2020 | Визнання компетентностей, здобутих неформальним та/або інформальним шляхом в системі формальної освіти | Сас, Н.М. |
2019 | Визначення структурних компонентів економіки щастя | Сас, Н.М.; Самарська, Л.О.; Гарець, Д.А. |
2013 | Використання проектної організації навчального процесу та управління діяльністю вищих навчальних закладів | Сас, Н.М. |
2019 | Возможности и формы учёта внеучебных достижений учащихся | Сас, Н.Н.; Сас, Н.М. |
2019 | Дефінітивний аналіз граничного соціально-психологічного стану студентів за обміном | Самарська, Л.; Сас, Н.М. |
2020 | Забезпечення якості надання освітніх послуг ЗВО України | Сас, Н.М. |
2019 | Загальнотеоретичні підходи до побудови моделі підготовки майбутніх учителів – студентів педагогічних спеціальностей до професійної діяльності в умовах нової української школи (НУШ) | Гриньова, М.В.; Гриньов, С.Я.; Сас, Н.М. |
2020 | Засоби збору ідей: можливості та обмеження | Сас, Н.М. |
2020 | Засоби збору пропозицій від співробітників в системі управління ідеями | Сас, Н.М. |
2021 | Застосування категорійного менеджменту у розширенні асортименту кав'ярні | Шпаковська, К.Б.; Сас, Н.М. |
2018 | Застосування математичних моделей у дослідженні проблем вибору | Сас, Н.М.; Самарська, Л.О. |
2019 | Застосування принципів TQM (Тотального керування якістю) у забезпеченні якості надання освітніх послуг ЗВО | Сас, Н.М. |
2017 | Індивідуальний освітній маршрут як форма педагогічного супроводу студентів–внутрішньо переміщених осіб у нових умовах життя та навчання | Сас, Н.М. |
2010 | Інноваційні проекти як реалізований інноваційний потенціал на рівні особистості, організації, регіону, держави | Сас, Н.М. |
2019 | Інструменти інноваційного розвитку освітньої установи | Сас, Н.М. |
2020 | Інформаційні технології управління | Крупа, Н.О.; Сас, Н.М. |
2020 | Міжнародні стандарти з управління проєктами та їх застосування в Україні | Сас, Н.М. |
2021 | Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практика | Бабенко, І.В.; Барбінов, В.В.; Барбінова, А.В.; Большая, О.В.; Величко, Р.М.; Гриженко, В.В.; Гриньова, М.В.; Гриньова, В.С.; Гриньов, С.Я.; Губарь, О.Г.; Гурська, О.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Кононец, Н.В.; Люлька, Г.А.; Масовець, Д.Б.; Новописьменний, С.А.; Пивовар, Н.М.; Сагайдак, В.Р.; Сас, Н.М.; Ткаченко, А.В.; Харченко, О.В.; Чернецька, В.В. |
2017 | Модель професійної підготовки майбутніх керівників навчальних закладів до інноваційного управління | Сас, Н.М. |
2020 | Можливості застосування мережевої технології управління закладом освіти | Сас, Н.М. |
Відображення результатів від 10 до 29 із 51
|