|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Автори Дяченко-Богун, М.М.
Відображення результатів від 48 до 67 із 96
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2021 | Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практика | Бабенко, І.В.; Барбінов, В.В.; Барбінова, А.В.; Большая, О.В.; Величко, Р.М.; Гриженко, В.В.; Гриньова, М.В.; Гриньова, В.С.; Гриньов, С.Я.; Губарь, О.Г.; Гурська, О.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Кононец, Н.В.; Люлька, Г.А.; Масовець, Д.Б.; Новописьменний, С.А.; Пивовар, Н.М.; Сагайдак, В.Р.; Сас, Н.М.; Ткаченко, А.В.; Харченко, О.В.; Чернецька, В.В. |
2020 | Модель підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до реалізації здоров’язбережувальних технологій у ЗВО | Дяченко-Богун, М.М.; Дмитренко, Н.А. |
2021 | Модернізація системи професійної підготовки майбутніх педагогів на природничому факультеті | Дяченко-Богун, М.М. |
2013 | Науково-дослідна діяльність старшокласників загальноосвітніх навчальних закладів як засіб природоохоронного виховання | Дяченко-Богун, М.М. |
2014 | Ноосферна модель В.І. Вернадського як основа формування екологічної свідомості молоді | Дяченко-Богун, М.М. |
2018 | Озеленення урбанізованих територій | Шкура, Т.В.; Дяченко-Богун, М.М. |
2008 | Організація науково-дослідної діяльності учнів з екології в загальноосвітніх навчальних закладах | Дяченко-Богун, М.М. |
2015 | Основні компоненти здоров’язберігаючих технологій в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу | Дяченко-Богун, М.М. |
2015 | Основні компоненти і функції здоров'язбережувальної освітньої технології як базис формування здорового способу життя майбутніх вчителів біології | Дяченко-Богун, М.М. |
2021 | Основні напрямки модернізації підготовки майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності | Дяченко-Богун, М.М.; Міхеєнко, О.І.; Гафіяк, А.М. |
2022 | Основні чинники формування культури здорового способу життя особистості | Дяченко-Богун, М.М. |
2014 | Особистісний зміст навчання як базовий принцип створення здорового середовища в школі | Дяченко-Богун, М.М. |
2023 | Особливості реалізації практик у системі професійної підготовки майбутніх екологів | Шкура, Т.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Гомля, Л.М.; Рокотянська, В.О.; Орловський, О.В. |
2023 | Особливості формування професійних компетентностей природничих дисциплін старшої школи | Реута, А.В.; Дяченко-Богун, М.М. |
2017 | Практичні аспекти методики формування готовності майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності | Дяченко-Богун, М.М. |
2021 | Природокористування та охорона навколишнього середовища | Лифар, С.С.; Дяченко-Богун, М.М. |
2023 | Проблемaтикa формувaння екологiчної компетенцiї в умовaх вiйськового стaну | Дєрябіна, І.О.; Дяченко-Богун, М.М. |
2023 | Проєктні та дослідні завдання як засіб активізації навчального процесу на уроках біології старшої школи | Кабак, Я.О.; Дяченко-Богун, М.М. |
2023 | Проєктування безпечного середовища інноваційний підхід | Алєксєєва, С.В.; Альберт, В.Д.; Бабенко, І.В.; Барбінова, А.В.; Богомаз, М.А.; Большая, О.В.; Бородай, Е.М.; Букка, А.А.; Важеніна, І.Л.; Войтаннік, В.В.; Гриньова, М.В.; Губарь, О.Г.; Гуз, К.Ж.; Гурська, О.В.; Дубінін, С.І.; Дяченко-Богун, М.М.; Жалій, Т.В.; Жалій, Р.В.; Жданова-Неділько, О.Г.; Захарін, С.В.; Кардаш, Н.Г.; Кононец, Н.В.; Костевський, О.Е.; Новописьменний, С.А.; Пивовар, Н.М.; Пилипенко, Л.О.; Топузов, О.М.; Хоменко, Л.Г.; Шпильовий, В.Д.; Яценко, Т.В. |
2017 | Реалізація здоров’язбережувальних технологій через педагогічні принципи підготовки майбутніх учителів біології в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу | Дяченко-Богун, М.М. |
Відображення результатів від 48 до 67 із 96
|