DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(19) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8540

Назва: Реалізація здоров’язбережувальних технологій через педагогічні принципи підготовки майбутніх учителів біології в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу
Автори: Дяченко-Богун, М.М.
Ключові слова: здоров’я
майбутній вчитель
вчитель біології
здоров’язбережувальні технології
професійна підготовка
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання класифікації а також визначення основних принципів побудови концепції професійної підготовки майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у навчальних закладах. Удосконалення підготовки майбутніх учителів біології дозволить сформувати нову генерацію педагогів, здатних забезпечити формування та збереження здоров’я підростаючого покоління, ефективне впровадження в процес життєдіяльності кожної особистості принципів здорового способу життя.
Опис: Дяченко-Богун М. М. Реалізація здоров’язбережувальних технологій через педагогічні принципи підготовки майбутніх учителів біології в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу / М. М. Дяченко-Богун // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 19. – С. 147–153. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8540
Розташовується у зібраннях:2017(19)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Dyachenko.pdf280,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок