DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(19) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8540
|
Назва: | Реалізація здоров’язбережувальних технологій через педагогічні принципи підготовки майбутніх учителів біології в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу |
Автори: | Дяченко-Богун, М.М. |
Ключові слова: | здоров’я майбутній вчитель вчитель біології здоров’язбережувальні технології професійна підготовка |
Дата публікації: | 2017 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання класифікації а також визначення основних принципів побудови концепції професійної підготовки майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у навчальних закладах. Удосконалення підготовки майбутніх учителів біології дозволить сформувати нову генерацію педагогів, здатних забезпечити формування та збереження здоров’я підростаючого покоління, ефективне впровадження в процес життєдіяльності кожної особистості принципів здорового способу життя. |
Опис: | Дяченко-Богун М. М. Реалізація здоров’язбережувальних технологій через педагогічні принципи підготовки майбутніх учителів біології в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу / М. М. Дяченко-Богун // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 19. – С. 147–153. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8540 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(19)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|