DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(16) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5618
|
Назва: | Основні компоненти здоров’язберігаючих технологій в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу |
Автори: | Дяченко-Богун, М.М. |
Ключові слова: | здоров’язбережувальні технології здоров’язбережувальньне освітнє середовище компоненти здоров’язбережувальних технологій |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються підходи до визначення поняття «здоров’язбережувальні технології», проаналізовано структурні характеристики і основні компоненти методичної системи навчання здоров’язбережувальним технологіям в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу.
Конкретизовано напрями підготовки майбутніх вчителів біології не тільки як професіоналів-предметників, але і як фахівців, здатних формувати високий рівень культури здоров’я в школярів у подальшій педагогічній діяльності. |
Опис: | Дяченко-Богун М. М. Основні компоненти здоров’язберігаючих технологій в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу / М. М. Дяченко-Богун // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2015. – Вип. 16. – С. 64–70. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5618 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(16)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|