DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2015(16) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5618

Назва: Основні компоненти здоров’язберігаючих технологій в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу
Автори: Дяченко-Богун, М.М.
Ключові слова: здоров’язбережувальні технології
здоров’язбережувальньне освітнє середовище
компоненти здоров’язбережувальних технологій
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються підходи до визначення поняття «здоров’язбережувальні технології», проаналізовано структурні характеристики і основні компоненти методичної системи навчання здоров’язбережувальним технологіям в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу. Конкретизовано напрями підготовки майбутніх вчителів біології не тільки як професіоналів-предметників, але і як фахівців, здатних формувати високий рівень культури здоров’я в школярів у подальшій педагогічній діяльності.
Опис: Дяченко-Богун М. М. Основні компоненти здоров’язберігаючих технологій в освітньому середовищі вищого педагогічного навчального закладу / М. М. Дяченко-Богун // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2015. – Вип. 16. – С. 64–70. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5618
Розташовується у зібраннях:2015(16)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Dyachenko.pdf260,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок