DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(27) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18341

Назва: Основні напрямки модернізації підготовки майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності
Автори: Дяченко-Богун, М.М.
Міхеєнко, О.І.
Гафіяк, А.М.
Ключові слова: здоров’я
здоров’язбережувальні технології
модернізація освіти
інтерактивні методи навчання
індивідуалізація навчального процесу
компетентністний підхід
професійна кваліфікація
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Модернізація освітнього процесу у вищих навчальних закладах забезпечить якісну трансформацію підготовки майбутніх учителів біології до реалізації здоров’збережувальних завдань, що мають нині значну актуальність. У статті розглядаються основні напрямки модернізації підготовки майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності, що зарекомендували себе на рівні кращих світових стандартів. Наголошується на необхідності використання інтерактивних методів навчання, індивідуалізацію навчального процесу, широке залучення сучасних мультимедійних та інтернет-технологій.
Опис: Дяченко-Богун М. М., Міхеєнко О. І., Гафіяк А. М. Основні напрямки модернізації підготовки майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 27. С. 96-101.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18341
Розташовується у зібраннях:2021(27)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
DYACHENKO.pdf401,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок