DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2021(27) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18341
|
Назва: | Основні напрямки модернізації підготовки майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності |
Автори: | Дяченко-Богун, М.М. Міхеєнко, О.І. Гафіяк, А.М. |
Ключові слова: | здоров’я здоров’язбережувальні технології модернізація освіти інтерактивні методи навчання індивідуалізація навчального процесу компетентністний підхід професійна кваліфікація |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Модернізація освітнього процесу у вищих навчальних закладах забезпечить якісну трансформацію підготовки майбутніх учителів біології до реалізації здоров’збережувальних завдань, що мають нині значну актуальність.
У статті розглядаються основні напрямки модернізації підготовки майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності, що зарекомендували себе на рівні кращих світових стандартів.
Наголошується на необхідності використання інтерактивних методів навчання, індивідуалізацію навчального процесу, широке залучення сучасних мультимедійних та інтернет-технологій. |
Опис: | Дяченко-Богун М. М., Міхеєнко О. І., Гафіяк А. М. Основні напрямки модернізації підготовки майбутніх учителів біології до реалізації здоров’язбережувальних технологій у професійній діяльності. Витоки педагогічної майстерності: журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. Випуск 27. С. 96-101. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18341 |
Розташовується у зібраннях: | 2021(27)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|