DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2023) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23322

Назва: Особливості формування професійних компетентностей природничих дисциплін старшої школи
Автори: Реута, А.В.
Дяченко-Богун, М.М.
Ключові слова: формування компетентностей
вивчення хімії
вивчення природничих дисциплін
профільна школа
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): При формуванні компетентностей при вивченні природничих дисциплін, наприклад хімії, обов’язково враховуються особливості та значущість навчального матеріалу (певних тем, визначень, схем реакцій) для майбутнього профілю, обраної спеціальності та фахової підготовки. Це має тісний зв'язок з первинним формуванням професійних компетентностей та набутих навиків за обраним напрямком, що дає в майбутньому більш ефективніше опановувати певні напрямки в методах наукових досліджень в тій чи іншій галузі, сприятиме повноцінному формуванню професійного визначення особистості.
Опис: Реута А. В., Дяченко-Богун М. М. Особливості формування професійних компетентностей природничих дисциплін старшої школи // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Полтава, 2023. С. 107-114.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23322
Розташовується у зібраннях:Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2023)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
48.pdf272,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок