DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми наратив

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 6 до 25 із 28
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Деніел Деннет про функціональний характер людської самосвідомостіЛемпій, А.О.
2013Діалогічність і автотематизм у новелістиці Миколи ХвильовогоСаєнко, В.
2014Дослідження домінуючої конфігурації моделей стосунків через аналіз наративуЗозуль, Т.В.
2018Жанрові особливості роману «Повітряні змії» Ромена ГаріКушнірова, Т.В.
2021Наратив роману Р. Кіплінга «Кім» у постколоніальному дискурсіОрлов, О.П.
2008Наративна ідентичність у просторі комунікативно-дискурсивних практикПодольська, Т.В.
2022Наративний аналіз як засіб роботи з культурними текстами доби "відлиги" (1953-1964 років)Найденко, Т.
2017Наративні техніки в художній прозі Джуліана Барнса (на матеріалі романів «Як усе було» і «Кохання і таке інше»)Кушнірова, Т.В.
2014Начерки філософсько-педагогічного аналізу автобіографічності «Педагогічної поеми» А.С. МакаренкаЛитвинюк, Л.В.
2019Основні мотиви художньоі прози Пера Лагерквіста (на матеріалі роману «Варавва»)Кушнірова, Т.В.
2014Особливості використання наративного аналізу для дослідження взаємодіїХоменко, Є.Г.
2019Особливості хронотопу в новелі «Провалля і маятник» Едгара ПоШерстюк, Н.О.
2012Пересказ сказаний: сборник Роберта Кувера «Снова ребенок» (A Child Again, 2005)Криницкая, Н.И.; Криницька, Н.І.
2020Періодизація історико­-педагогічного явища: методологічний вимірСеменовська, Л.А.
2021Постмодерністська поетика роману М. Етвуд «Пенелопіада»Ленська, С.В.
2015Предтечи К.С. Льюиса в жанре фэнтезиЖаданова, Т.В.
2013Прояви свідомості автора в наративі великої прози Євгена ГуцалаЛучицька, М.
2016Рецептивні константи прози Юстейна ҐордераМацевко-Бекерська, Л.В.
2021Синергетичний ефект психолого-педагогічної взаємодії систем «сім’я» і «школа»Седих, К.В.
2016Смислові конструкти, що відображають кризовий характер ціннісно-смислового усвідомлення життя підлітків-неформалівЛавріненко, В.А.
Відображення результатів від 6 до 25 із 28
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок