DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2020(75-76) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16376

Назва: Періодизація історико­-педагогічного явища: методологічний вимір
Автори: Семеновська, Л.А.
Ключові слова: історико­-педагогічне явище
періодизація
розвиток
наукові підходи
філософське вчення
наратив
цивілізація
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): З урахуванням філософських і психолого­педагогічних наукових надбань обґрунтовано концептуальні засади розробки періодизації історико­-педагогічного явища. Визначено провідні вчення (постмодернізм, теорія модернізації), загальнонаукові підходи (системний, синергетичний, аксіологічний, цивілізаційний, культурологічний тощо) й принципи, розкрито їх значення щодо забезпечення наративного характеру й контекстності дослідження, єдності й наступності історико­педагогічного процесу
Опис: Семеновстка Л. Періодизація історико­педагогічного явища: методологічний вимір / Л. Семеновська // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 75-76. – С. 92-97.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16376
Розташовується у зібраннях:2020(75-76)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
SEMENOVSKA.pdf138,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок