DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2020(75-76) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16376
|
Назва: | Періодизація історико-педагогічного явища: методологічний вимір |
Автори: | Семеновська, Л.А. |
Ключові слова: | історико-педагогічне явище періодизація розвиток наукові підходи філософське вчення наратив цивілізація |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | З урахуванням філософських і психологопедагогічних наукових надбань обґрунтовано концептуальні засади розробки періодизації історико-педагогічного
явища. Визначено провідні вчення (постмодернізм, теорія модернізації), загальнонаукові підходи (системний, синергетичний, аксіологічний, цивілізаційний, культурологічний тощо) й принципи, розкрито їх значення щодо забезпечення
наративного характеру й контекстності дослідження, єдності й наступності історикопедагогічного процесу |
Опис: | Семеновстка Л. Періодизація історикопедагогічного явища:
методологічний вимір / Л. Семеновська // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 75-76. – С. 92-97. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16376 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(75-76)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|