|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філологічні науки >
2017(25) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8644
|
Назва: | Наративні техніки в художній прозі Джуліана Барнса (на матеріалі романів «Як усе було» і «Кохання і таке інше») |
Автори: | Кушнірова, Т.В. |
Ключові слова: | Джуліан Барнс англійська література мотив хронотоп наратив стиль домінанта літературна традиція |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються наративні стратегії в художній прозі сучасного британського письменника Джуліана Барнса. Метою статті став усебічний аналіз наративних технік письменника: простежується жанровий зміст, аналізуються жанрові і стильові домінанти, основні мотиви. Особливе місце при аналізі відводиться дослідженню особистісних хронотопів героїв, котрі у структурі роману, об’єднуючись, виформовують загальний хронотоп твору. Наратив має різну фокалізацію, оскільки певна подія відтворюється по‐різному, з різних ракурсів бачення. Можливість змінювати точку зору на певну подію продукує поглиблення психологізму оповіді й ускладнює портретування персонажів. У художньому просторі твору виокремлюється комплекс екзистенційних мотивів (самотності, душі, забуття, «правильно‐неправильно»), що стає стильовою константою творчості письменника. Образи у творах не мають постійного набору ознак, а можуть еволюціонувати під тиском певних факторів: при зміні об’єкта рецепції або при зміні її суб’єктів. Наративні техніки, використані Джуліаном Барнсом, допомагають глибше осмислити добу, культуру, психологію особистості, а художні прийоми поглиблюють філософію твору, розширюють можливості наратора, активізуючи інтелектуальні здібності читача. |
Опис: | Кушнірова Т. В. Наративні техніки в художній прозі Джуліана Барнса (на матеріалі романів «Як усе було» і «Кохання і таке інше») / Т. В. Кушнірова // Філологічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 25. – С. 11–17. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8644 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(25)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|