DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми здоров’язберігаючі технології
Відображення результатів від 12 до 24 із 24
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2011 | Навчально-виховний потенціал педагогічної пісочниці у змісті професійної підготовки педагога | Мірошніченко, Т.В. |
2020 | Навчання школярів обробці конструкційних матеріалів із використанням здоров’язберігаючих технологій | Титаренко, В.М. |
2020 | Навчання школярів роботі з різними конструкційними матеріалами з використанням здоров’язберігаючих технологій | Черкас, А.О. |
2007 | Освітні здоров’язберігаючі технології – шлях до збереження здоров’я школярів | Рибалка, О.Я.; Гуріненко, Н.О. |
2022 | Особливості організації професійної підготовки майбутніх здоров'язберігаючі технології як головна складова освітнього процесу | Срібна, Ю.А. |
2015 | Педагогічні та організаційні умови управління навчальним закладом на засадах здоров’язберігаючих технологій | Ковалюк, О.М. |
2017 | Підготовка викладача професійного навчання до освітньої діяльності з формування здорового способу життя | Чорнусь, С.М. |
2023 | Роль здоров'язберігаючих технологій у логопедичній роботі | Филь, Т. |
2017 | Упровадження здоров’язберігаючих освітніх технологій на уроках математики | Патинка, Н.Е. |
2020 | Упровадження здоров’язберігаючих технологій на уроках хімії | Шевченко, С.В. |
2021 | Формування здоров'язберігаючих компетентностей при підготовці викладача професійного навчання | Марюхніч, Л.Л. |
2016 | Формування свідомого ставлення до власного здоров'я учнів: поєднання інформаційного й мотиваційного компонентів під час проведення уроків математики | Пивовар, В.І. |
2017 | Що повинен зробити вчитель для збереження здоров’я дітей? | Верещак, Д.В. |
Відображення результатів від 12 до 24 із 24
|