DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2011(8) Ч.1 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/301

Назва: Навчально-виховний потенціал педагогічної пісочниці у змісті професійної підготовки педагога
Автори: Мірошніченко, Т.В.
Ключові слова: здоров’язберігаючі технології
естетотерапія
пісочна терапія
педагогічна пісочниця
молодші школярі
дидактичні ігри з піском
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито суть поняття«пісочна терапія», обґрунтовано навчально-виховний потенціал педагогічної пісочниці в освітньому процесі початкової школи та необхідність підготовки педагогів до його використання у професійній діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/301
Розташовується у зібраннях:2011(8) Ч.1

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Miroshn.pdf317,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок