DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми Зязюн І.А.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 30 із 30
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Акме‐траєкторія професійної майстерності вчителя світової літератури у контексті гуманістичної філософії Івана Андрійовича ЗязюнаЧумак, Л.В.
2018Гуманістична концепція Івана Андрійовича Зязюна у вимірах сучасності й майбутньогоСтепаненко, М.І.
2016Духовно-просвітницькі ареали спадщини Івана Андрійовича ЗязюнаТаран, Д.І.
2018Естетичний інтелект учителя у вимірах педагогіки добра Івана ЗязюнаФедій, О.Андр.
2015Життєвий шлях та наукова діяльність академіка Івана Андрійовича ЗязюнаГнізділова, О.А.
2015Іван Зязюн – організатор вищої педагогічної освіти в УкраїніОтич, О.М.
2018Ідея вчителя у педагогічній спадщині академіка Івана ЗязюнаАндрущенко, В.П.
2018Із засіву – благословилось: ескізи до вибраногоСтепаненко, М.І.
2018Концептуальні підходи Івана Зязюна до розвитку педагогічної освіти в УкраїніХомич, Л.О.
2018Культурно-освітній вимір «Педагогіки добра»Філіпчук, Г.Г.
2015Макаренкознавча традиція Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. КороленкаСтепаненко, М.І.
2021Модернізація системи професійної підготовки майбутніх педагогів на природничому факультетіДяченко-Богун, М.М.
2018Морально-естетична культура особистості педагога у життєво-філософських вимірах академіка Івана ЗязюнаВасянович, Г.П.; Великий, Р.Г.
2017Наукова спадщина академіка Івана Зязюна у вимірах сучасності й майбутнього (І Міжнародна науково-практична конференція, 30-31 березня 2017 р., м. Київ)Лавріненко, О.А.; Султанова, Л.Ю.
2018Наукова школа академіка І. А. Зязюна: аксіологічні актуалітети розвиткуВовк, М.П.; Грищенко, Ю.В.
2021Наукова школа психології багатовимірної особистостіМоргун, В.Ф.
2018Націєтворча концепція Івана Андрійовича Зязюна в умовах реформування педагогічної освітиСеменог, О.М.
2017Педагогічна майстерність І. А. Зязюна – підґрунтя психопедагогічного супроводу особистісно-професійного самовдосконалення суддіЗуєва, Л.Є.
2014Полтавські джерела "Педагогіки добра і краси" Івана ЗязюнаСтепаненко, М.І.; Кравченко, Л.М.
2013Полтавщина як акмеологічна вершина педагогіки добра академіка Івана ЗязюнаЛебедик, М.П.; Моргун, В.; Остапенко, А.
2021Принципи освітнього менеджменту у спадщині І. А. ЗязюнаНестуля, С.І.
2015Провідницька місія ректора І.А. ЗязюнаТарасевич, Н.М.
2017Риторична культура академіка Івана Андрійовича ЗязюнаБудянський, Д.В.
2008Трудова педагогіка добра від А. Макаренка до О. Захаренка та І. ЗязюнаМоргун, В.Ф.
2018У витоків асоційованого макаренкознавстваТкаченко, А.В.
2015Учений, філософ, педагогКутова, О.М.
2018Уявлення про «ідеального вчителя» в життєтворчості академіка І. А. Зязюна (1938–2014 рр.)Лавріненко, О.А.
2018Філософсько-педагогічна спадщина академіка Івана Зязюна в контексті модернізації освітиКремень, В.Г.
2018Філософсько-педагогічні мрії і реальні дії видатного вченого сучасної добиНичкало, Н.Г.
2018Ціннісно-смислове ядро концептуальної моделі педагогічної освіти Івана ЗязюнаКучерявий, О.І.
Відображення результатів від 1 до 30 із 30

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок