DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2018(18) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9752
|
Назва: | Концептуальні підходи Івана Зязюна до розвитку педагогічної освіти в Україні |
Автори: | Хомич, Л.О. |
Ключові слова: | концептуальні підходи професійна діяльність багаторівнева педагогічна освіта особистісно орієнтована освіта освітньо-виховна дія Зязюн І.А. педагогічна освіта |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито зміст концептуальних підходів до професійної підготовки вчителя, визначених Іваном Зязюном у процесі професійної діяльності на посадах ректора педагогічного інституту, Міністра народної освіти, директора Інституту НАПН України. У їх основу покладено методологічні принципи, безперервність і багаторівневість педагогічної освіти в Україні. Професійна підготовка майбутнього педагога до освітньо-виховної дії визначається соціально-педагогічними умовами і перетвореннями у системі педагогічної освіти. |
Опис: | Хомич Л. О. Концептуальні підходи Івана Зязюна до розвитку педагогічної освіти в Україні / Л. О. Хомич // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2018. – Вип. 18. – С. 11–22. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9752 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(18)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|