DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2018(18) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9752

Назва: Концептуальні підходи Івана Зязюна до розвитку педагогічної освіти в Україні
Автори: Хомич, Л.О.
Ключові слова: концептуальні підходи
професійна діяльність
багаторівнева педагогічна освіта
особистісно орієнтована освіта
освітньо-виховна дія
Зязюн І.А.
педагогічна освіта
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито зміст концептуальних підходів до професійної підготовки вчителя, визначених Іваном Зязюном у процесі професійної діяльності на посадах ректора педагогічного інституту, Міністра народної освіти, директора Інституту НАПН України. У їх основу покладено методологічні принципи, безперервність і багаторівневість педагогічної освіти в Україні. Професійна підготовка майбутнього педагога до освітньо-виховної дії визначається соціально-педагогічними умовами і перетвореннями у системі педагогічної освіти.
Опис: Хомич Л. О. Концептуальні підходи Івана Зязюна до розвитку педагогічної освіти в Україні / Л. О. Хомич // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2018. – Вип. 18. – С. 11–22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9752
Розташовується у зібраннях:2018(18)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Khomich.pdf497,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок