DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2018(17) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9730
|
Назва: | Культурно-освітній вимір «Педагогіки добра» |
Автори: | Філіпчук, Г.Г. |
Ключові слова: | Зязюн І.А. «Педагогіка добра» культуро-відповідність природовідповідність діалог культур культура «олюднення» людини |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті доводиться, що життєтворчість академіка Івана Андрійовича Зязюна була підпорядкована ідеалам служіння своєму народу. Його «Педагогіка добра» є цінною своїм природним синтезом принципів народності, громадянськості, патріотичності, наділена трансцендент- ними виховними функціями для «живих і ненарожденних» поколінь. Вона слугує надійним опертям для національної освіти в умовах зміцнення української ідентичності. В академічно-педагогічному середовищі І. Зязюн завжди керувався «відчуттям честі, достоїнства і значущості освіти в суспільстві». Він добре розумів, наскільки для педагога, учня, студента, нарешті держави, що прагне суб’єктності у світовому співтоваристві, значущим є збалансування фундаментальних складових реальної і гуманної освіти, щоб «з гідністю прийняти виклик часу». |
Опис: | Філіпчук Г. Г. Культурно-освітній вимір «Педагогіки добра» / Г. Г. Філіпчук // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2018. – Вип. 17. – С. 47–57. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9730 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(17)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|