DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2018(18) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9753
|
Назва: | Ціннісно-смислове ядро концептуальної моделі педагогічної освіти Івана Зязюна |
Автори: | Кучерявий, О.І. |
Ключові слова: | педагогічна освіта ступені професійної готовності цілісно-смислове ядро рівні готовності до педагогічної дії Зязюн І.А. |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається ціннісно-смислова основа концептуального бачення І. А. Зязюном шляхів оновлення національної педагогічної освіти. Акцентується на особистісному складнику в системі виокремлених ученим професійних характеристик учителя, якими майбутній педагог оволодіває на різних ступенях професійної підготовки (їм відповідають певні якісні перебудови в його професійній свідомості, самосвідомості і діяльності). Актуалізується ціннісно-змістова сутність визначених ним рівнів готовності до педагогічної дії в контексті її значення для суспільства й особистості. |
Опис: | Кучерявий О. І. Ціннісно-смислове ядро концептуальної моделі педагогічної освіти Івана Зязюна / О. І. Кучерявий // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2018. – Вип. 18. – С. 22–30. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9753 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(18)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|