DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2018(18) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9753

Назва: Ціннісно-смислове ядро концептуальної моделі педагогічної освіти Івана Зязюна
Автори: Кучерявий, О.І.
Ключові слова: педагогічна освіта
ступені професійної готовності
цілісно-смислове ядро
рівні готовності до педагогічної дії
Зязюн І.А.
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається ціннісно-смислова основа концептуального бачення І. А. Зязюном шляхів оновлення національної педагогічної освіти. Акцентується на особистісному складнику в системі виокремлених ученим професійних характеристик учителя, якими майбутній педагог оволодіває на різних ступенях професійної підготовки (їм відповідають певні якісні перебудови в його професійній свідомості, самосвідомості і діяльності). Актуалізується ціннісно-змістова сутність визначених ним рівнів готовності до педагогічної дії в контексті її значення для суспільства й особистості.
Опис: Кучерявий О. І. Ціннісно-смислове ядро концептуальної моделі педагогічної освіти Івана Зязюна / О. І. Кучерявий // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2018. – Вип. 18. – С. 22–30.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9753
Розташовується у зібраннях:2018(18)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kucheriavyi.pdf481,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок