DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2018(17) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9711
|
Назва: | Філософсько-педагогічна спадщина академіка Івана Зязюна в контексті модернізації освіти |
Автори: | Кремень, В.Г. |
Ключові слова: | Зязюн І.А. людиноцентризм педагогіка добра філософсько-педагогічна спадщина наукова школа педагогічна майстерність |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті доведено, що сучасна українська освіта і наука потребують нового осмислення філософсько-інтелектуальних концепцій, теорій, досвіду організації освіти у синхронічному і діахронічному дискурсі, що забезпечує якість інноваційного освітньо-наукового реформування, збагачення інтелекту нації, пошуку орієнтирів в утвердженні України у європейському просторі. Узагальнено концептуальні ідеї академіка Івана Андрійовича Зязюна з метою актуалізації філософсько-педагогічних надбань ученого-філософа в сучасній педагогічній теорії і освітній практиці. |
Опис: | Кремень В. Г. Філософсько-педагогічна спадщина академіка Івана Зязюна в контексті модернізації освіти / В. Г. Кремень // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава, 2018. – Вип. 17. – С. 9–19. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9711 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(17)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|