DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Тітов, І.Г.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 38 із 38
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Psychosocial Implications of the COVID-19 Pandemic on the Employees of the Automotive Industry in GermanyTitov, I.; Sedykh, K.; Myroshnyk, O.; Giacomuzzi, S.; Ertl, M.; Rabe, M.; Тітов, І.Г.; Седих, К.В.; Тітова, Т.Є.; Мирошник, О.Г.
2022SANOGENIC POTENTIAL OF UNIVERSITYSTUDENTS’ REFLEXIVE PROCESSES IN SITUATION OF STRESSMyroshnyk, O.; Titov, I.; Titova, T.; Мирошник, О.Г.; Тітов, І.Г.; Тітова, Т.Є.
2022Sanogenic Reflection And Coping Behavior Of University StudentsMyroshnyk, O.; Titov, I.; Titova, T.; Teslenko, M.; Мирошник, О.Г.; Тітов, І.Г.; Тітова, Т.Є.; Тесленко, М.М.
2012Взаємозв’язок онтологічного, гносеологічного, аксіологічного та праксеологічного аспектів особистісного буттяТітов, І.Г.
2016Вступ до практичної психометрикиТітов, І.Г.
2016Делінквентний підліток, або 20 років по томуТітов, І.Г.
2014До обґрунтування структурно-генетичного принципу у постнекласичній психологіїТітов, І.Г.
2019Життєвий світ особистості: філософський аналізТітов, І.Г.
2016Інтегративна модель структурно-функціональної організації особистостіТітов, І.Г.
2016Кафедра психології та 35 років на зламі світогляду ХХ-ХХІ столітьСедих, К.В.; Моргун, В.Ф.; Тітов, І.Г.
2011Критерії та функції творчої уяви молодшого школяраТітов, І.Г.
2021Методи нейрокогнітивних досліджень креативності: переваги та недолікиТітов, І.Г.
2019Методологічні принципи постнекласичної психологіїТітов, І.Г.
2022Методологія та методи якісних досліджень у психологіїТітов, І.Г.
2015Місце та роль світогляду в структурі свідомостіТітов, І.Г.
2020Можливості використання позитивної транскультурної психотерапії Н. Пезешкіана для розвитку адаптаційного потенціалу та психологічного здоров’я студентів під час навчання у вишіТітова, Т.Є.; Тітов, І.Г.; Мирошник, О.Г.
2018Наукові студії із вікової та практичної психологіїШевчук, В.В.; Клименко, Ю.О.; Коваленко, О.Г.; Калюжна, Ю.І.; Яновська, Т.А.; Тітов, І.Г.; Моргун, В.Ф.; Перетятько, Л.Г.; Тесленко, М.М.; Харченко, А.С.; Гончарова, Н.О.; Мирошник, О.Г.; Мельничук, М.М.; Кравченко, О.Д.; Крикля, К.П.; Рева, М.М.; Юдіна, Н.О.; Чайкіна, Н.О.; Мишко, Н.М.; Седих, К.В.
2023Нейрокогнітивні методи дослідження креативностіТітов, І.Г.
2017Особливості смислової структури світогляду осіб юнацького вікуТітов, І.Г.
2017Постнекласичний вектор психологічної діагностики особистостіТітов, І.Г.
2015Проблема закону в постнеокласичній психологіїТітов, І.Г.
2008Психодіагностика особистості підліткаГубіна, Т.І.; Заіка, В.М.; Калюжна, Ю.І.; Коваленко, О.Г.; Кравченко, О.Д.; Мирошник, О.Г.; Моргун, В.Ф.; Москаленко, Л.С.; Перетятько, Л.Г.; Тищенко, Н.М.; Тітов, І.Г.; Тітова, Т.Є.; Харченко, А.С.; Чайкіна, Н.О.; Юдіна, Н.О.
2020Психологічне благополуччя особистості в період пандемії COVID-19Тітов, І.Г.; Тітова, Т.Є.; Седих, К.В.; Giacomuzzi, S.; Ertl, M.; Rabe, M.
2023Психологічне здоров'я особистості: синергетичний підхідТітов, І.Г.; Тітова, Т.Є.
2013Психологічний аналіз літературної творчості Е.М. Ремарка (на прикладі роману «Три товариші»)Тітов, І.Г.; Передера, О.А.
2016Психологічні особливості суб’єктності дитини дошкільного вікуТітов, І.Г.
2018Психологічні передумови становлення світогляду особистості в юнацькому віціТітов, І.Г.
2018Психологія розвитку особистості у підлітковому та ранньому юнацькому віціГончарова, Н.О.; Горбенко, Ю.Л.; Калюжна, Ю.І.; Лавріненко, В.А.; Мельничук, М.М.; Мирошник, О.Г.; Мишко, Н.М.; Моргун, В.Ф.; Перетятько, Л.Г.; Рева, М.М.; Седих, К.В.; Тесленко, М.М.; Тітов, І.Г.; Тітова, Т.Є.; Харченко, А.С.; Чайкіна, Н.О.; Яновська, Т.А.
2017Психологія світогляду: особистісний контекстТітов, І.Г.
2021Психофізіологічні аспекти проєктування освітнього просторуТітов, І.Г.
2007Розвиток творчої уяви молодших школярів у навчальній діяльностіТітов, І.Г.
2023Світогляд як фактор цілісності та системної стійкості особистостіТітов, І.Г.
2016Світоглядні аспекти кризи юнацького вікуТітов, І.Г.
2020Синергетичний підхід до психологічних процесів у системах різного рівня організаціїМирошник, О.Г.; Чайкіна, Н.О.; Яновська, Т.А.; Тітов, І.Г.; Калюжна, Ю.І.; Перетятько, Л.Г.; Юдіна, Н.О.; Тесленко, М.М.; Клименко, Ю.О.; Харченко, А.С.; Седих, К.В.; Мишко, Н.М.; Єріна, В.В.; Шевчук, В.В.; Мельничук, М.М.; Лавріненко, В.А.; Кравченко, О.Д.; Гончарова, Н.О.
2020Синергетичні виміри особистостіТітов, І.Г.
2021Функціональна роль уяви в процесах свідомої саморегуляції: теоретичний аналізТітова, Т.Є.; Тітов, І.Г.
2022Чинники прояву кібербулінгу в підлітковому середовищі теоретичний оглядТітов, І.Г.; Лавріненко, В.А.
2018Якісне дослідження світогляду осіб юнацького вікуТітов, І.Г.; Шаповал, М.О.
Відображення результатів від 1 до 38 із 38

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок