DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2022(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19200

Назва: Чинники прояву кібербулінгу в підлітковому середовищі теоретичний огляд
Автори: Тітов, І.Г.
Лавріненко, В.А.
Ключові слова: кібербулінг
агресивна поведінка
віртуальне середовище
чинники кібербулінгу
наслідки кібербулінгу
досвід агресивного поводження як чинник булінгу
установки до проявів булінгу
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Стаття містить аналіз результатів теоретичного аналізу специфіки чинників кібербулінгу в підлітковому середовищі та його наслідків для психологічного благополуччя представників цього віку. Визначено теоретичні рамки розуміння поняття кібербулінгу, поєднання тенденції агресивно поведінки та специфіки віртуального середовища у даному феномені. Проаналізовано результати досліджень, що відображають зв’язки кібербулінгу з негативними явищами емоційної сфери, схильністю до суїцидальної поведінки, попередніми установками на агресію, поведінковими порушеннями та соматичними феноменами. Виявлені закономірності віку, статі та наявності досвіду участі в ситуаціях булінгу як чинників кібербулінгу для підлітків.
Опис: Тітов І. Г. . Лавріненко В. А. Чинники прояву кібербулінгу в підлітковому середовищі теоретичний огляд // Психологія і особистість : наук. журнал / Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Київ ; Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. – Вип. 2 (22). – С. 211-224.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19200
Розташовується у зібраннях:2022(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
4.pdf1,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок