DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч1) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6525
|
Название: | Психологічні особливості суб’єктності дитини дошкільного віку |
Авторы: | Тітов, І.Г. |
Ключевые слова: | дошкільник суб’єктність мотиваційний пізнавальний регуляторний рефлексивний компоненти суб’єктності |
Issue Date: | 2016 |
Издатель: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена розгляду психологічних особливостей суб’єктності дитини дошкільного віку. На основі розкриття співбуттєво-діяльнісних контекстів особистісного розвитку дошкільника та детального аналізу
психічних новоутворень цього віку зроблена спроба змістовно описати мотиваційний, пізнавальний, регуляторний та рефлексивний виміри суб’єктної активності дитини цього віку. |
Описание: | Тітов І. Г. Психологічні особливості суб’єктності дитини дошкільного віку / І. Г. Тітов // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 1. – С. 43–52. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6525 |
Appears in Collections: | 2016(2ч1)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|