DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6525
|
Назва: | Психологічні особливості суб’єктності дитини дошкільного віку |
Автори: | Тітов, І.Г. |
Ключові слова: | дошкільник суб’єктність мотиваційний пізнавальний регуляторний рефлексивний компоненти суб’єктності |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена розгляду психологічних особливостей суб’єктності дитини дошкільного віку. На основі розкриття співбуттєво-діяльнісних контекстів особистісного розвитку дошкільника та детального аналізу
психічних новоутворень цього віку зроблена спроба змістовно описати мотиваційний, пізнавальний, регуляторний та рефлексивний виміри суб’єктної активності дитини цього віку. |
Опис: | Тітов І. Г. Психологічні особливості суб’єктності дитини дошкільного віку / І. Г. Тітов // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 1. – С. 43–52. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6525 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(2ч1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|