DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми гейміфікація

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 13 із 13
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Гейміфікація в навчанні з охорони праціДрожчана, О.У.
2024Гейміфікація в освітньому процесі закладів вищої освітиПорада, О.
2024Гейміфікація як інноваційний метод навчання в закладах вищої освітиГорбенко, Є.
2023Гейміфікація як інструмент активізації навчального процесу у соціальних мережах початкової школи в умовах НУШЛіненко, Н.
2024Ігрові технології у професійній підготовці майбутніх вихователів: гейміфікація як сучасний інструмент навчанняДубовик, Ю.О.
2021Освітні та ігрові онлайн-платформи для геймифікації навчання математики молодших школярівПереходько, Н.
2023Освітня гейміфікація як засіб підвищення ефективності навчанняТристан, Д.В.
2021Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до професійної діяльності з використанням прийому гейміфікаціїМірошник, І.В.
2024Підготовка учителя математики до використання ігрових технологійКрамаренко, Т.Г.; Івченко, С.В.; Скринник, В.І.
2021Реалізація гейміфікованого навчання з дотриманням вимог ергодизайнуБорисова, Т.М.
2017Сучасні підходи та методи викладання англійської мови за професійним спрямуванням для студентів комп’ютерних спеціальностейБілан, Ю.
2018Трансформації ринку праці: технологічний і поколінський аспектиБабич, В.О.
2020Характеристика інноваційних технологій навчання фахівців юридичних спеціальностейМискова, Г.М.
Відображення результатів від 1 до 13 із 13

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок