DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25645

Назва: Гейміфікація в освітньому процесі закладів вищої освіти
Автори: Порада, О.
Ключові слова: гейміфікація
гейміфікація освітнього процесу
освітній процес
заклад вищої освіти
методи навчання
технології навчання
gamification
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Надшвидкі темпи розвитку науки, електронних та цифрових технологій, провідне місце в яких займають хмарні ресурси, мультимедійні та Google засоби, робота з інтернет-файлами, залучення до соціальних мереж тощо, які поширюються на всі сфери життя сучасної людини, інформатизація громадянського суспільства, зумовлюють необхідність змін в галузі освіти й, зокрема, вищої. Л. Михайлова зі співавторами слушно зауважує, що сучасна освіта характеризується подвійним характером: з одного боку, вона є консервативним інститутом, який зберігає традиційні форми та відносини; з іншого боку, вона виступає як центр інновацій та передових практик, що визначають перспективи суспільного розвитку. До таких інноваційних практик належить впровадження гейміфікації (gamification) (або ігрофікації) в освітній процес.
Опис: Порада О. Гейміфікація в освітньому процесі закладів вищої освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 289-293.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25645
Розташовується у зібраннях:24

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
100.pdf185,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок