DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25645
|
Назва: | Гейміфікація в освітньому процесі закладів вищої освіти |
Автори: | Порада, О. |
Ключові слова: | гейміфікація гейміфікація освітнього процесу освітній процес заклад вищої освіти методи навчання технології навчання gamification |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Надшвидкі темпи розвитку науки, електронних та цифрових технологій,
провідне місце в яких займають хмарні ресурси, мультимедійні та Google засоби, робота
з інтернет-файлами, залучення до соціальних мереж тощо, які поширюються на всі сфери
життя сучасної людини, інформатизація громадянського суспільства, зумовлюють
необхідність змін в галузі освіти й, зокрема, вищої.
Л. Михайлова зі співавторами слушно зауважує, що сучасна освіта
характеризується подвійним характером: з одного боку, вона є консервативним
інститутом, який зберігає традиційні форми та відносини; з іншого боку, вона виступає
як центр інновацій та передових практик, що визначають перспективи суспільного
розвитку. До таких інноваційних практик належить впровадження гейміфікації
(gamification) (або ігрофікації) в освітній процес. |
Опис: | Порада О. Гейміфікація в освітньому процесі
закладів вищої освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 289-293. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25645 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|