DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
24 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25537
|
Назва: | Гейміфікація як інноваційний метод навчання в закладах вищої освіти |
Автори: | Горбенко, Є. |
Ключові слова: | гейміфікація гра інноваційні методи навчання методи навчання заклад вищої освіти |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Впровадження технологій в освіту в останні роки створило широкий спектр
можливостей для покращення процесу навчання. Цей процес зумовлений зміною мислення нових поколінь здобувачів освіти та необхідністю ефективної мотивації до
навчання. Як зазначає Харківська А.А., необхідність підготовки нового покоління
громадян в системі освіти України полягає в формуванні висококваліфікованих,
компетентних та конкурентоспроможних фахівців для ринка праці. Ці спеціалісти
повинні володіти своєю професією, мати розуміння суміжних галузей знань і вміти
застосовувати сучасні цифрові технології. Вони також повинні бути готовими до
постійного професійного зростання і мати можливість соціальної та професійної
мобільності. Такі фахівці повинні бути пристосовані до швидко змінюваних умов
навколишнього середовища, не лише сприймати, зберігати та відтворювати інформацію,
але й бути здатними генерувати нові знання та керувати інформаційними потоками з
високою ефективністю |
Опис: | Горбенко Є. Гейміфікація як інноваційний метод навчання
в закладах вищої освіти // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжнар. наук.-практ. конф. «Європейський вектор розвитку вищої освіти України», 14–15 листоп. 2023 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2023. № 24. С. 81-84. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25537 |
Розташовується у зібраннях: | 24
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|