DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
21 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17448

Назва: Реалізація гейміфікованого навчання з дотриманням вимог ергодизайну
Автори: Борисова, Т.М.
Ключові слова: ігрові технології
гейміфіковане навчання
ергодизайн
ігрові технології навчання
ігрове навчання
гейміфікація
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Ігрові технології навчання давно й широко використовуються в практиці дошкільної та початкової освіти. В сучасному суспільстві ігрові технології знайшли місце у більш широкій практиці, наприклад, маркетинг, керування та навчання персоналу, тренінги, моделювання виробничих ситуацій тощо. Ігрові технології є комфортними як для дітей, так і для дорослих. А відтак, проектуючи технології ергодизайну в закладах вищої освіти ми пропонуємо застосувати гейміфіковане навчання, що задовольняє потреби та можливості всіх учасників освітнього процесу. Гейміфікація (або ігрофікація) – це використання ігрових підходів для неігрових процесів . Інструменти гейміфікації використовуються у бізнесі, торгівлі, в соціальних мережах. І досить часто ігрові технології використовуються для вирішення досить серйозних задач. Гейміфікація допомагає вирішити й складні освітні завдання, достукатися до сучасних дітей, які звикли грати в комп'ютерні ігри та спілкуватися в соціальних мережах.
Опис: Борисова Т. М. Реалізація гейміфікованого навчання з дотриманням вимог ергодизайну // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Університетська освіта в Україні у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 17–18 листопада 2020 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2021. – № 21. – C. 272-275.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/17448
Розташовується у зібраннях:21

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
105.pdf376,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок