DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13726
|
Назва: | Характеристика інноваційних технологій навчання фахівців юридичних спеціальностей |
Автори: | Мискова, Г.М. |
Ключові слова: | майбутній фахівець юридичних спеціальностей фахівець юридичних спеціальностей юридичні спеціальності проектне навчання технології навчання студент інноваційні технології навчання гейміфікація |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У практиці підготовки майбутніх фахівців юридичних спеціальностей
спостерігається еволюція технологій, тісно пов’язана з розвитком процесів в освіті,
правовим,політичним,соціальним та науково технічним прогресом.
Теоретичним підґрунтям розроблення інноваційних технологій навчання є низка
глибоко вивчених у теоретичному та методичному аспектах базових технологій,а саме:
технологія проективного навчання(Г. Ільїн,С. Шацькийта ін.);технологіяпроблемного
навчання(С. Рубінштейн,С. Архангельский,М. Махмутовтаін.);технологіямодульного
навчання (І. Рассел, П. Юцявичене, В. Карпов та ін.); інформаційно телекомунікаційні
технології (О. Полат, І. Захарова та ін.); технологія інтенсивного навчання (І. Лернер,
М. Скаткін, М. Кларін та ін.), аналіз яких поданий у працях Л. Лебедик і
В. Стрельнікова. |
Опис: | Мискова Г. М. Характеристика інноваційних технологій навчання фахівців юридичних спеціальностей / Г. М. Мискова // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 74-76. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13726 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|