|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Автори Кононова, М.М.
Відображення результатів від 31 до 50 із 50
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2022 | Прояви агресії як професійної деформації у життєдіяльності педагога | Кононова, М.М.; Мінакова, О.Д. |
2021 | Психологічна специфіка становлення професійного образу «Я» у майбутніх фахівців психологічної служби | Кононова, М.М.; Ігнатьєва, Л.Л. |
2022 | Психологічні детермінанти професійного розвитку та самоактуалізації особистості | Білаш, С.М.; Кононова, М.М.; Мелоян, А.Е.; Логвінова, Д.В.; Кононов, Б.С.; Гутиря, М.О.; Логвінов, О.В. |
2021 | Психологічні особливості становлення особистісної зрілості старших підлітків | Кузенко, В.Ю.; Кононова, М.М. |
2024 | Психологія розвитку та життєстійкості особистості | Беседа, П.С.; Гончарова, Н.О.; Гриньова, М.В.; Ільченко, Р.М.; Калюжна, Ю.І.; Кононова, М.М.; Кравченко, О.Д.; Кучма, Т.В.; Лавріненко, В.А.; Мельничук, М.М.; Мирошник, О.Г.; Мошинська, А.В.; Перетятько, Л.Г.; Тесленко, М.М.; Харченко, А.С.; Чайкіна, Н.О.; Юдіна, Н.О.; Яланська, С.П.; Яновська, Т.А. |
2022 | Роль групової глибинної психокорекції у психологічній реадаптації постнаркозалежних осіб | Кононова, М.М.; Кононов, Б.С. |
2023 | Роль групової глибинної психокорекції у розвитку особистісних ресурсів | Кононова, М.М.; Рейзман, І.І. |
2021 | Саморегуляція навчальної діяльності та професійний розвиток студентської молоді | Гриньова, М.В.; Кононова, М.М. |
2021 | Саморегуляція навчальної діяльності та професійний розвиток студентської молоді | Гриньова, М.В.; Кононова, М.М. |
2022 | Соціально-психологічна реадаптація дорослих постнаркозалежних як складова психологічної реабілітації | Кононова, М.М. |
2022 | Специфіка копінг-поведінки в сім’ях, що виховують дітей з психофізичними порушеннями | Кучма, Т.В.; Кононова, М.М. |
2020 | Сутність та етапи професійного розвитку майбутніх фахівців: психологічний підхід | Кононова, М.М.; Кононов, Б.С. |
2023 | Теоретико-методичні аспекти викладання компонентів освітніх програм у системі підготовки магістрів у педагогічних закладах вищої освіти | Бардінова, А.О.; Бондаренко, В.В.; Дзюба, Т.М.; Дяченко-Богун, М.М.; Грицай, Н.Б.; Зайцева, Ю.В.; Кондель, В.М.; Кононова, М.М.; Корносенко, О.К.; Мироненк, С.Г.; Момот, О.О.; Новік, С.М.; Проскурнін, А.В.; Согоконь, О.А.; Тараненко, І.В.; Фазан, В.В.; Хоменко, П.В.; Шостак, Є.Ю. |
2022 | Теоретична модель чинників особистісної стресостійкості батьків дітей із психофізичними порушеннями | Кононова, М.М.; Кучма, Т.В. |
2024 | Теоретичний огляд психологічних особливостей професійного самовизначення молоді | Кононова, М.М.; Савіна, А.В. |
2019 | Теоретичні аспекти мотиваційного компонента готовності майбутніх дефектологів до роботи в інклюзивному середовищі | Кононова, М.М. |
2022 | Тренінг як форма інтерактивного навчання і виховання у позашкільній освіті | Кононова, М.М. |
2022 | Формування професійних якостей майбутніх учителів початкової освіти методом активного соціально-психологічного пізнання | Кононова, М.М. |
2022 | Функціонування психологічних захистів як особливої форми взаємодії суб'єкта із зовнішнім світом у стресовій ситуації | Кононова, М.М.; Алієва, І.І. |
2021 | Чинники професійної самоактуалізації майбутніх психологів у процесі фахової підготовки | Гутиря, М.О.; Кононова, М.М. |
Відображення результатів від 31 до 50 із 50
|