DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12981

Назва: Теоретичні аспекти мотиваційного компонента готовності майбутніх дефектологів до роботи в інклюзивному середовищі
Автори: Кононова, М.М.
Ключові слова: дефектолог
інклюзивне середовище
мотивація
спеціальна освіта
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Якісне вирішення проблем навчання різних категорій дітей з особливими потребами знаходиться у прямій залежності від рівня підготовки фахівців спеціальної освіти. Очевидною стає необхідність підготовки спеціалістів нової генерації, здатних здійснювати специфічну професійну діяльність в інклюзивному середовищі. З огляду на це, важливою педагогічною умовою є готовність дефектологів до роботи в інноваційному освітньому середовищі з мотивацією на новизну.
Опис: Кононова М. М. Теоретичні аспекти мотиваційного компонента готовності майбутніх дефектологів до роботи в інклюзивному середовищі / М. М. Кононова // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 141-143.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12981
Розташовується у зібраннях:Проектування позитивного життєвого простору особистості

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kononova.pdf624,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок