DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12981
|
Назва: | Теоретичні аспекти мотиваційного компонента готовності майбутніх дефектологів до роботи в інклюзивному середовищі |
Автори: | Кононова, М.М. |
Ключові слова: | дефектолог інклюзивне середовище мотивація спеціальна освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Якісне вирішення проблем навчання різних категорій дітей з особливими потребами знаходиться у прямій залежності від рівня підготовки фахівців спеціальної освіти. Очевидною стає необхідність підготовки спеціалістів нової генерації, здатних здійснювати специфічну професійну діяльність в інклюзивному середовищі. З огляду на це, важливою педагогічною умовою є готовність дефектологів до роботи в інноваційному освітньому середовищі з мотивацією на новизну. |
Опис: | Кононова М. М. Теоретичні аспекти мотиваційного компонента готовності майбутніх дефектологів до роботи в інклюзивному середовищі / М. М. Кононова // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 141-143. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12981 |
Розташовується у зібраннях: | Проектування позитивного життєвого простору особистості
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|