DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20633

Назва: Тренінг як форма інтерактивного навчання і виховання у позашкільній освіті
Автори: Кононова, М.М.
Ключові слова: позашкільна освіта
інтерактивне навчання
тренінг
виховання
тренінгові технології
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Організаційне та змістове реформування системи освіти протягом останніх років, суспільний розвиток сьогодення супроводжується переосмисленням усталених стереотипів щодо прийомів і методів в галузі освіти та застосуванням все більшої кількості інноваційних технологій навчання і виховання, що якісно доповнюють традиційні, більш пасивні методи. Однією з новітніх форм у психолого-педагогічній сфері є тренінг. Як відомо, найчастіше тренінг використовується як метод групового консультування. Згідно досліджень, тренінги як форма психологічної роботи завжди відображають своїм змістом визначену парадигму того напряму, поглядів якого притримується психолог, який проводить тренінгові заняття. Науковці виділяють декілька парадигмах, де тренінг є: формою ресурсів, при якій жорсткими маніпулятивними прийомами за допомогою позитивного підкріплення формуються необхідні патерни поведінки, а за допомогою негативного – «стираються» шкідливі, зайві; тренуванням, в результаті якого формуються і відпрацьовуються уміння та навички ефективної поведінки; формою активного навчання для передачі психологічних знань, розвитку деяких умінь і навичок; методом створення умов для саморозкриття учасників і самостійного пошуку ними засобів вирішення особистих психологічних проблем.
Опис: Кононова М. М. Тренінг як форма інтерактивного навчання і виховання у позашкільній освіті // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (28-29 квітня 2022 р., м. Полтава). Полтава, 2022. С. 18-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20633
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
6.pdf395,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок