DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15950

Назва: Сутність та етапи професійного розвитку майбутніх фахівців: психологічний підхід
Автори: Кононова, М.М.
Кононов, Б.С.
Ключові слова: професійний розвиток
майбутні фахівці
психологічний підхід
психологія
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Швидкі темпи розвитку сучасного інформаційного суспільства, прогрес у світі цифрових технологій зумовлюють необхідність орієнтації на парадигму «освіта впродовж усього життя» («lifelong learning»). Сучасна освітня система ЗВО має орієнтувати майбутніх фахівців на освіту впродовж життя й забезпечувати можливості для її функціонування. Тому важливо у процесі фахової підготовки не лише запропонувати студентам систему знань, але й навчити їх самостійно здобувати відомості, опрацьовуючи інформацію з різних джерел, творчо використовувати її в професійній діяльності.
Опис: Кононова М. М. Сутність та етапи професійного розвитку майбутніх фахівців: психологічний підхід / М. М. Кононова, Б. С. Кононов // Психолого-педагогічні координати розвитку особистості : зб. наук. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., 2-3 червня 2020 р. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2020. – С. 133-137.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15950
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Сутність та етапи професійного розвитку.pdf275,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок