DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15950
|
Назва: | Сутність та етапи професійного розвитку майбутніх фахівців: психологічний підхід |
Автори: | Кононова, М.М. Кононов, Б.С. |
Ключові слова: | професійний розвиток майбутні фахівці психологічний підхід психологія |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Швидкі темпи розвитку сучасного інформаційного суспільства, прогрес у світі цифрових технологій зумовлюють необхідність орієнтації на парадигму «освіта впродовж усього життя» («lifelong learning»). Сучасна освітня система ЗВО має орієнтувати майбутніх фахівців на освіту впродовж життя й забезпечувати можливості для її функціонування. Тому важливо у процесі фахової підготовки не лише запропонувати студентам систему знань, але й навчити їх самостійно здобувати відомості, опрацьовуючи інформацію з різних джерел, творчо використовувати її в професійній діяльності. |
Опис: | Кононова М. М. Сутність та етапи професійного розвитку майбутніх фахівців: психологічний підхід / М. М. Кононова, Б. С. Кононов // Психолого-педагогічні координати розвитку особистості : зб. наук. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., 2-3 червня 2020 р. – Полтава : Національний університет імені Юрія Кондратюка, 2020. – С. 133-137. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/15950 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|