DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21114

Назва: Формування професійних якостей майбутніх учителів початкової освіти методом активного соціально-психологічного пізнання
Автори: Кононова, М.М.
Ключові слова: професійні якості
майбутній учитель
початкова освіта
соціально-психологічне пізнання
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто можливості методу активного соціально-психологічного пізнання в контексті сучасних особистісно орієнтованих освітніх технологій щодо формування професійно важливих якостей майбутніх фахівців.
Опис: Кононова М. М. Формування професійних якостей майбутніх учителів початкової освіти методом активного соціально-психологічного пізнання. Матеріали І міжвузівської науково-практичної інтернет-конференції «Пріоритети щодо змісту та структури сучасної освіти в умовах трансформаційних змін» 10 березня 2022р. Ред.кол.: Олійник О. (відп.ред.) та ін. Покровськ: КЗ «ППФК, 2022. С. 11-14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21114
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Формування професійних якостей.pdf330,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок