DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21114
|
Назва: | Формування професійних якостей майбутніх учителів початкової освіти методом активного соціально-психологічного пізнання |
Автори: | Кононова, М.М. |
Ключові слова: | професійні якості майбутній учитель початкова освіта соціально-психологічне пізнання |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто можливості методу активного соціально-психологічного пізнання в контексті сучасних особистісно орієнтованих освітніх технологій щодо формування професійно важливих якостей майбутніх фахівців. |
Опис: | Кононова М. М. Формування професійних якостей майбутніх учителів початкової освіти методом активного соціально-психологічного пізнання. Матеріали І міжвузівської науково-практичної інтернет-конференції «Пріоритети щодо змісту та структури сучасної освіти в умовах трансформаційних змін» 10 березня 2022р. Ред.кол.: Олійник О. (відп.ред.) та ін. Покровськ: КЗ «ППФК, 2022. С. 11-14. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21114 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|