DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2011(2) >
Перегляд зібрання "2011(2)" за групою - Заголовки
Відображення результатів від 1 до 20 із 21
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2011 | Автобіографічний опитувальник «історико-психологічний портрет фахівця» | Моргун, В.Ф. |
2011 | Академічна лекція як професійний комунікативний феномен | Семеног, О.М. |
2011 | Аксіологічний вимір педагогічних інновацій | Орлов, В.Ф. |
2011 | Бібліотерапія як засіб оптимізації між особистісного спілкування осіб похилого віку | Коваленко, О.Г. |
2011 | Гуманістичний потенціал української народної музичної творчості | Горбенко, С.С. |
2011 | До питання про підготовку майбутніх вчителів до виховання пластичної культури учнівської молоді | Миропольська, Н.Є. |
2011 | Естетика і етика мистецької освіти: всеукраїнська та міжвузівська науково-практичні конференції (м. Умань, жовтень 2011 р.) | Калабська, В.С.; Сирота, З.М. |
2011 | Етичний розвиток сучасного педагога | Хоружа, Л.Л. |
2011 | Засоби активізації художньо-творчої діяльності майбутніх фахівців з образотворчого мистецтва | Самойленко, Ю.О. |
2011 | Значення емоційної саморегуляції в діяльності музиканта | Зінченко, О.О. |
2011 | Концептуальні положення педагогічної теорії Василя Верховинця | Дем'янко, Н.Ю. |
2011 | Культуротворчий потенціал національної шкільної художньо-естетичної освіти | Кравченко, Л.М. |
2011 | Модель педагогічного менеджменту викладача непедагогічного профілю | Іванова, Т.В. |
2011 | Педагогічна рефлексія як чинник вияву творчого потенціалу особистості вчителя | Мирошник, О.Г. |
2011 | Раціогуманістична орієнтація в аналізі взаємозв'язку добра і зла в соціальній поведінці | Балл, Г.О. |
2011 | Розвиток емоційно-ціннісної сфери особистості майбутніх учителів як чинник професіоналізації педагогічних дій | Дубасенюк, О.А. |
2011 | Саморозвиток особистості як пріоритет мотивації індивідуалізованого учіння в освітній системі Франції | Зязюн, Л.І. |
2011 | Специфіка фахового модулю в асистентській практиці майбутнього педагога-музиканта | Растригіна, А.М. |
2011 | Суб’єктність вчителя й учня в гуманному контексті культури | Пилипчук, В.В. |
2011 | Творчий розвиток особистості у процесі неперервної мистецької освіти | Лобач, О.О. |
Відображення результатів від 1 до 20 із 21
|