DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2011(2) >

Перегляд зібрання "2011(2)" за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 20 із 21
 далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2011Автобіографічний опитувальник «історико-психологічний портрет фахівця»Моргун, В.Ф.
2011Академічна лекція як професійний комунікативний феноменСеменог, О.М.
2011Аксіологічний вимір педагогічних інноваційОрлов, В.Ф.
2011Бібліотерапія як засіб оптимізації між особистісного спілкування осіб похилого вікуКоваленко, О.Г.
2011Гуманістичний потенціал української народної музичної творчостіГорбенко, С.С.
2011До питання про підготовку майбутніх вчителів до виховання пластичної культури учнівської молодіМиропольська, Н.Є.
2011Естетика і етика мистецької освіти: всеукраїнська та міжвузівська науково-практичні конференції (м. Умань, жовтень 2011 р.)Калабська, В.С.; Сирота, З.М.
2011Етичний розвиток сучасного педагогаХоружа, Л.Л.
2011Засоби активізації художньо-творчої діяльності майбутніх фахівців з образотворчого мистецтваСамойленко, Ю.О.
2011Значення емоційної саморегуляції в діяльності музикантаЗінченко, О.О.
2011Концептуальні положення педагогічної теорії Василя ВерховинцяДем'янко, Н.Ю.
2011Культуротворчий потенціал національної шкільної художньо-естетичної освітиКравченко, Л.М.
2011Модель педагогічного менеджменту викладача непедагогічного профілюІванова, Т.В.
2011Педагогічна рефлексія як чинник вияву творчого потенціалу особистості вчителяМирошник, О.Г.
2011Раціогуманістична орієнтація в аналізі взаємозв'язку добра і зла в соціальній поведінціБалл, Г.О.
2011Розвиток емоційно-ціннісної сфери особистості майбутніх учителів як чинник професіоналізації педагогічних дійДубасенюк, О.А.
2011Саморозвиток особистості як пріоритет мотивації індивідуалізованого учіння в освітній системі ФранціїЗязюн, Л.І.
2011Специфіка фахового модулю в асистентській практиці майбутнього педагога-музикантаРастригіна, А.М.
2011Суб’єктність вчителя й учня в гуманному контексті культуриПилипчук, В.В.
2011Творчий розвиток особистості у процесі неперервної мистецької освітиЛобач, О.О.
Відображення результатів від 1 до 20 із 21
 далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок