DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2011(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/576
|
Назва: | Розвиток емоційно-ціннісної сфери особистості майбутніх учителів як чинник професіоналізації педагогічних дій |
Автори: | Дубасенюк, О.А. |
Ключові слова: | розвиток емоційно-ціннісної сфери педагогічні дії професіоналізація |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури розглядаються поняття
та особливості педагогічної дії в емоційно-ціннісній сфері як складової професійної діяльності.
Виділяються етапи професійного становлення майбутніх учителів, спираючись на розроблену
таксономію цілей і відповідного комплексу педагогічних дій в емоційно-ціннісній сфері. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/576 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|