DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Автори Кононова, М.М.

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 21 до 40 із 45
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Пізнання особистісної проблематики суб'єкта у процесі глибинної психокорекціїКононова, М.М.
2020Практикум із дисциплін «Основи психокорекції та психоконсультування в умовах інклюзії» і «Основи психотренінгу осіб з тяжкими порушеннями мовлення»Кононова, М.М.
2022Превенція кібербулінгу як умова самоактуалізації студентської молоді в освітньому середовищіСедих, К.В.; Кононова, М.М.
2018Принципи професійного розвитку майбутніх дефектологів: теоретичний аналізКононова, М.М.
2021Проблема готовності майбутніх психологів до роботи в умовах інклюзіїКононова, М.М.
2016Проблема депривації і самодепривації в контексті функціональних взаємозв’язків «Я» суб’єкта з його психологічними захистамиКононова, М.М.; Слюняєва, Н.А.
2021Проблема кризи фахової готовності майбутніх психологівГутиря, М.О.; Кононова, М.М.
2022Проблеми превенції війни: психологічні аспекти у синергетичному контекстіКононова, М.М.
2022Прояви агресії як професійної деформації у життєдіяльності педагогаКононова, М.М.; Мінакова, О.Д.
2021Психологічна специфіка становлення професійного образу «Я» у майбутніх фахівців психологічної службиКононова, М.М.; Ігнатьєва, Л.Л.
2022Психологічні детермінанти професійного розвитку та самоактуалізації особистостіБілаш, С.М.; Кононова, М.М.; Мелоян, А.Е.; Логвінова, Д.В.; Кононов, Б.С.; Гутиря, М.О.; Логвінов, О.В.
2021Психологічні особливості становлення особистісної зрілості старших підлітківКузенко, В.Ю.; Кононова, М.М.
2022Роль групової глибинної психокорекції у психологічній реадаптації постнаркозалежних осібКононова, М.М.; Кононов, Б.С.
2021Саморегуляція навчальної діяльності та професійний розвиток студентської молодіГриньова, М.В.; Кононова, М.М.
2021Саморегуляція навчальної діяльності та професійний розвиток студентської молодіГриньова, М.В.; Кононова, М.М.
2022Соціально-психологічна реадаптація дорослих постнаркозалежних як складова психологічної реабілітаціїКононова, М.М.
2022Специфіка копінг-поведінки в сім’ях, що виховують дітей з психофізичними порушеннямиКучма, Т.В.; Кононова, М.М.
2020Сутність та етапи професійного розвитку майбутніх фахівців: психологічний підхідКононова, М.М.; Кононов, Б.С.
2023Теоретико-методичні аспекти викладання компонентів освітніх програм у системі підготовки магістрів у педагогічних закладах вищої освітиБардінова, А.О.; Бондаренко, В.В.; Дзюба, Т.М.; Дяченко-Богун, М.М.; Грицай, Н.Б.; Зайцева, Ю.В.; Кондель, В.М.; Кононова, М.М.; Корносенко, О.К.; Мироненк, С.Г.; Момот, О.О.; Новік, С.М.; Проскурнін, А.В.; Согоконь, О.А.; Тараненко, І.В.; Фазан, В.В.; Хоменко, П.В.; Шостак, Є.Ю.
2022Теоретична модель чинників особистісної стресостійкості батьків дітей із психофізичними порушеннямиКононова, М.М.; Кучма, Т.В.
Відображення результатів від 21 до 40 із 45
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок