|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми учитель
Відображення результатів від 1 до 30 із 67
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2024 | Peculiarities of the psychological and professional state of ukrainian teachers during the war and the potential of Morita therapy for their recovery | Жао, Д.; Ніколенко, О.М.; Жданова-Неділько, О.Г.; Ніколенко, К.С.; Zhao, D.; Nikolenko, O.; Zhdanova-Nedilko, O.; Nikolenko, K. |
2018 | Біо(еко)етична діяльність учителя в контексті реформування природничої та соціальної освітніх галузей початкової школи | Крамаренко, А.М. |
2019 | В. О. Сухомлинський і Конфуцій: погляд із ХХІ століття | Хао, Чжан; Юрʼєва, К.А. |
2013 | Використання інтерактивних технологій про вплив природних факторів на людину при вивченні географії материків | Криловець, М.Г. |
2018 | Використання основних ідей В.О. Сухомлинського в системі підготовки учителя сучасної школи | Кравченко, І.В.; Масло, Ю. |
2019 | Використання основних ідей В.О. Сухомлинського в системі підготовки учителя сучасної школи | Кравченко, І. |
2016 | Громадянське виховання - основна складова формування майбутнього вчителя | Кравченко, І.В.; Тур, О.В. |
2018 | Гуманістична концепція Івана Андрійовича Зязюна у вимірах сучасності й майбутнього | Степаненко, М.І. |
2009 | Директор сучасного навчального закладу – лідер шкільної громади | Васильченко, О.В. |
2018 | Естетичний інтелект учителя у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна | Федій, О.Андр. |
2019 | Етнодизайн-освіта у структурі професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання | Волоський, В.В. |
2016 | Закономірності розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя під впливом професійної самоосвіти і самовиховання | Кучерявий, О.І. |
2024 | Застосування арт-терапії в освітньому процесі сучасної початкової школи | Коренівська, В.Д.; Атаманчук, Н.М. |
2010 | Значення православного хорового співу у вихованні молоді | Маріо, М.Д. |
2018 | Ідея вчителя у педагогічній спадщині академіка Івана Зязюна | Андрущенко, В.П. |
2020 | Інституалізація ідей та дидактичних моделей підготовки творчого учителя-майстра, професіонала в українській педагогічній традиції на зламі ХХ –ХХІ ст. | Гузій, Н.В. |
2010 | Історичний аспект самоосвіти вчителя природничих дисциплін | Іщенко, В.І. |
2022 | К.Д. Ушинський про основні принципи та зміст навчання у закладах освіти | Кравченко, І.В. |
2017 | Концепції професійної кар’єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях | Гончарова, Н.О. |
2020 | Методологические и практические проблемы глубинного познания психики | Яценко, Т.С. |
2018 | Морально-естетична культура особистості педагога у життєво-філософських вимірах академіка Івана Зязюна | Васянович, Г.П.; Великий, Р.Г. |
2022 | Мотивований учитель – вимога нової української школи | Ільченко, О.Ю. |
2018 | Наукова школа академіка І. А. Зязюна: аксіологічні актуалітети розвитку | Вовк, М.П.; Грищенко, Ю.В. |
2018 | Націєтворча концепція Івана Андрійовича Зязюна в умовах реформування педагогічної освіти | Семеног, О.М. |
2014 | Національне виховання особистості у педагогічній спадщині М. Д. Леонтовича | Хоменко, А.В. |
2021 | Національно-патріотичне виховання – важлива складова роботи учителя Нової української школи | Нагай, А. |
2017 | Образ учителя очима сучасних дітей | Задьор, А. |
2010 | Освітній менеджмент і формування загальної культури педагога | Бойко, А.М.; Кравченко, Л.М. |
2021 | Основні принципи педагогіки партнерства | Козка, С.Л. |
2019 | Особливості професійного мислення учителя | Харченко, А.С. |
Відображення результатів від 1 до 30 із 67
|