DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми пізнання

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 19 із 19
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Антропологічні інтенції постмодерністського мислення: перспектива vs фіналізмуСакун, А.В.
2021«Атмосфера інтелекту» як засіб активізації пізнавальної діяльності студентівЗакладна, А.
2003Бажання як рушійна сила соціальної онтології Ж. ДельозаКуцепал, С.В.
2019Дещо про сучасну технократичну версію соліпсизмуШалашенко, Г.І.
2012Діалогіка формування та формулювання ідеї у процесі пізнанняСамойлов, О.Є.
2014Збірка Михайла Ореста «Душа і доля» (втаємничений сенс у явному)Кир'янчук, І.Б.
2009Іноземна мова як засіб міжкультурного спілкування та пізнання світуЛєсікова, О.
2014Історія думки як хід назустріч пізнанню: втаємничений сенс у явному в контексті збірки Михайла Ореста «Душа і доля»Кир'янчук, І.Б.
2019Модус економічного в пізнанні і освітній діяльностіКравченко, А.А.
2020Мотиваційні детермінанти глибинного пізнання в контексті психологічних захистівГалушко, Л.Я.
2016Науково-фантастичні фільми і самопізнання особистостіМельничук, М.М.
2019Особливості мислення і пізнання в реальності інформаційного просторуГальченко, М.С.
2012Про покликання вченогоГончаренко, С.У.
2011Професійні завдання у дослідницькому методі навчанняНізовцев, А.В.
2017Психологічний аналіз феномену віри у науковому пізнанніКузнецов, О.І.
2023Розвиток пізнавальної самостійності школярів у процесі вивчення хіміїШиян, Н.І.; Криворучко, А.В.
2020Світоглядні узагальнення як детермінанти розвитку теорії і практики вихованняХоменко, А.
2022Стильові особливості ставлення батьків до пізнавальної активності молодших школярівКравченко, О.Д.
2018Філософія в школі: «pro» i «contra»Гальченко, М.С.
Відображення результатів від 1 до 19 із 19

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок