DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21414
|
Назва: | Стильові особливості ставлення батьків до пізнавальної активності молодших школярів |
Автори: | Кравченко, О.Д. |
Ключові слова: | батьки пізнавальна активність молодший школяр пізнання дитина |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Суб’єктно-діяльнісний підхід до вивчення пізнавального розвитку
особистості молодшого школяра вимагає врахування, насамперед, тих чинників,
які сприяють формуванню активної «внутрішньої позиції» [1] дитини до
власного навчання, оволодіння нею навичками інтелектуальної діяльності як у
школі, так і в позаурочний час. Саме на рівні початкової школи складаються
психологічні передумови, які забезпечують поступовий «перехід» від
зовнішнього управління навчальною діяльністю до ініційованих самою
дитиною зусиль по її освоєнню. |
Опис: | Кравченко О. Д. Стильові особливості ставлення батьків до пізнавальної активності молодших школярів // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 12-15. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21414 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|