DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21414

Назва: Стильові особливості ставлення батьків до пізнавальної активності молодших школярів
Автори: Кравченко, О.Д.
Ключові слова: батьки
пізнавальна активність
молодший школяр
пізнання
дитина
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Суб’єктно-діяльнісний підхід до вивчення пізнавального розвитку особистості молодшого школяра вимагає врахування, насамперед, тих чинників, які сприяють формуванню активної «внутрішньої позиції» [1] дитини до власного навчання, оволодіння нею навичками інтелектуальної діяльності як у школі, так і в позаурочний час. Саме на рівні початкової школи складаються психологічні передумови, які забезпечують поступовий «перехід» від зовнішнього управління навчальною діяльністю до ініційованих самою дитиною зусиль по її освоєнню.
Опис: Кравченко О. Д. Стильові особливості ставлення батьків до пізнавальної активності молодших школярів // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 12-15.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21414
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.pdf174,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок