DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2020(75-76) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16362
|
Назва: | Світоглядні узагальнення як детермінанти розвитку теорії і практики виховання |
Автори: | Хоменко, А. |
Ключові слова: | пізнання педагог педагогічне наукове знання виховання парадигма виховання світоглядні узагальнення філософія освіти синергетичні орієнтири національне виховання сталий розвиток |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі методолого-теоретичного аналізу наукових праць
виокремлено світоглядну основу процесу науково-педагогічного пізнання як
структурний компонент узагальненої моделі парадигми виховання.
Установлено, що науково-дослідницька діяльність вчених та освітньовиховна діяльність педагогів-практиків в конкретний історичний період
детермінується світоглядними узагальненнями (філософськими, онтологічними,
епістемологічними, методологічними, логічними, аксіологічними, культурологічними
та ін.), які утворюють інформаційну базу філософських поглядів учених і педагогівпрактиків на загальнонаукову картину світу, типи матеріальних і духовних систем,
закони функціонування й розвитку природи та суспільства, сутність людського буття. |
Опис: | Хоменко А. Світоглядні узагальнення як детермінанти
розвитку теорії і практики виховання / А. Хоменко // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 75-76. – С. 8-14. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16362 |
Розташовується у зібраннях: | 2020(75-76)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|