DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2020(75-76) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16362

Название: Світоглядні узагальнення як детермінанти розвитку теорії і практики виховання
Авторы: Хоменко, А.
Ключевые слова: пізнання
педагог
педагогічне наукове знання
виховання
парадигма виховання
світоглядні узагальнення
філософія освіти
синергетичні орієнтири
національне виховання
сталий розвиток
Issue Date: 2020
Краткий осмотр (реферат): У статті на основі методолого-теоретичного аналізу наукових праць виокремлено світоглядну основу процесу науково-педагогічного пізнання як структурний компонент узагальненої моделі парадигми виховання. Установлено, що науково-дослідницька діяльність вчених та освітньовиховна діяльність педагогів-практиків в конкретний історичний період детермінується світоглядними узагальненнями (філософськими, онтологічними, епістемологічними, методологічними, логічними, аксіологічними, культурологічними та ін.), які утворюють інформаційну базу філософських поглядів учених і педагогівпрактиків на загальнонаукову картину світу, типи матеріальних і духовних систем, закони функціонування й розвитку природи та суспільства, сутність людського буття.
Описание: Хоменко А. Світоглядні узагальнення як детермінанти розвитку теорії і практики виховання / А. Хоменко // Педагогічні науки : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2020. – Вип. 75-76. – С. 8-14.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16362
Appears in Collections:2020(75-76)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KHOMENKO.pdf140,77 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback