DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми середня школа
Відображення результатів від 25 до 36 із 36
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2022 | Переваги та шляхи впровадження інтегрованого навчання у середній школі | Вовк, Д. |
2021 | Підготовка вчителів до викладання в НУШ інтегрованого природознавчого курсу Довкілля» для учнів 5-6 класів | Гринюк, О.С. |
2013 | Погляди І. Акінфієва (1851-1919) на викладання природознавства в середній школі | Коробченко, А.А. |
2012 | Поняття і сутність екологізації шкільного курсу хімії | Капуста, І.А. |
2013 | Проблеми організації та проведення хімічного експерименту ужиткового характеру | Джурка, Г.Ф.; Голінько, І.І. |
2017 | Професійне самовизначення школярів у працях британських учених | Тименко, М. |
2020 | Профільне навчання в школі- успішний шлях до формування майбутнього фахівця | Горда, К.А. |
2012 | Родина Ranunculaceae - для навчального процесу середньої школи | Мицик, Л.П.; Тарасова, О.С. |
2015 | Розвиток неперервної педагогічної освіти Італії у ХХІ столітті | Постригач, Н.О. |
2011 | Роль мотивації в сучасній методиці викладання хімії | Космачова, А.М. |
2011 | Узагальнення і систематизація знань учнів з хімії у класах біолого-хімічного профілю середньої школи | Водотика, І.М. |
2019 | Формування «Soft skills» у навчанні математики: до постановки проблеми | Тарасенкова, Н.А. |
Відображення результатів від 25 до 36 із 36
|