DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25026
|
Назва: | Формування готовності до партнерства в освітній програмі «Дошкільна освіта» магістерського рівня |
Автори: | Зімакова, Л.В. Манжелій, Н.М. Карапузова, І.В. Пасічніченко, А.В. |
Ключові слова: | партнерство готовність дошкільна освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Формування готовності до партнерства у майбутніх магістрів за спеціальністю «Дошкільна освіта» є надзвичайно важливим у контексті сучасних освітніх потреб. У глобалізованому світі, де міжнародна співпраця стає все більш актуальною, фахівці в сфері дошкільної освіти повинні вміти ефективно взаємодіяти з колегами з інших країн. Це включає розвинені навички комунікації, управлінські компетенції та здатність до роботи в міжкультурних командах. Освітня програма, яка акцентує увагу на партнерстві, забезпечує майбутніх магістрів знаннями і практичними навичками, необхідними для успішної реалізації міжнародних проєктів та ініціатив. Таким чином, готовність до партнерства є ключовим компонентом підготовки фахівців, які можуть ефективно сприяти розвитку глобальної дошкільної освіти. |
Опис: | Зімакова Л. В., Манжелій Н. М., Карапузова І. В., Пасічніченко А. В. Формування готовності до партнерства в освітній програмі «Дошкільна освіта» магістерського рівня. XLVІ International scientific and practical conference «Scientific Research in the Era of Digital Technologies: Challenges and Opportunities» (November 6-8, 2024) Barcelona, Spain. International Scientific Unity, 2024. 321 p., Р. 234-237. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25026 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|