DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2021 (5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18731

Назва: Формування у дітей дошкільного віку уявлень про ремісничі професії
Автори: Дубовик, Ю.О.
Ключові слова: дошкільний вік
ремісничі професії
ознайомлення дітей з професіями
профорієнтація
декоративно-ужиткове мистецтво
діти дошкільного віку
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито питання ознайомлення дітей дошкільного віку з ремісничими професіями, здійснено аналіз досліджень із цієї проблеми. Схарактеризовано етапи розвитку декоративно-ужиткового мистецтва на теренах України. Визначено представників ремісничих професій, з якими ми радимо знайомити дітей дошкільного віку. Запропоновано форми і методи виховної роботи, які доцільно застосовувати у закладі дошкільної освіти для збагачення у дошкільників уявлень про ремісничі професії. Представлено авторські картки «Ремісничі професії» та комп’ютерну вправу «Хто що робить?».
Опис: Дубовик Ю. О. Формування у дітей дошкільного віку уявлень про ремісничі професії // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ФОП Цьома С.П., 2021. Вип. 5. С. 62-68.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18731
Розташовується у зібраннях:Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2021 (5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
12.pdf811,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок