DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми учитель

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 13 до 32 із 62
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Ідея вчителя у педагогічній спадщині академіка Івана ЗязюнаАндрущенко, В.П.
2020Інституалізація ідей та дидактичних моделей підготовки творчого учителя-майстра, професіонала в українській педагогічній традиції на зламі ХХ –ХХІ ст.Гузій, Н.В.
2010Історичний аспект самоосвіти вчителя природничих дисциплінІщенко, В.І.
2022К.Д. Ушинський про основні принципи та зміст навчання у закладах освітиКравченко, І.В.
2017Концепції професійної кар’єри майбутніх учителів у психологічних дослідженняхГончарова, Н.О.
2020Методологические и практические проблемы глубинного познания психикиЯценко, Т.С.
2018Морально-естетична культура особистості педагога у життєво-філософських вимірах академіка Івана ЗязюнаВасянович, Г.П.; Великий, Р.Г.
2022Мотивований учитель – вимога нової української школиІльченко, О.Ю.
2018Наукова школа академіка І. А. Зязюна: аксіологічні актуалітети розвиткуВовк, М.П.; Грищенко, Ю.В.
2018Націєтворча концепція Івана Андрійовича Зязюна в умовах реформування педагогічної освітиСеменог, О.М.
2014Національне виховання особистості у педагогічній спадщині М. Д. ЛеонтовичаХоменко, А.В.
2021Національно-патріотичне виховання – важлива складова роботи учителя Нової української школиНагай, А.
2017Образ учителя очима сучасних дітейЗадьор, А.
2010Освітній менеджмент і формування загальної культури педагогаБойко, А.М.; Кравченко, Л.М.
2021Основні принципи педагогіки партнерстваКозка, С.Л.
2019Особливості професійного мислення учителяХарченко, А.С.
2011Особливості професійної підготовки вчителя до статевого виховання підлітків у сучасній школіРибалка, О.Я.
2012Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх учителів природничих дисциплінНосик, О.М.; Ступак, М.М.; Хрипко, К.А.
2015От учителя знающего к учителю умеющемуУваровская, О.В.
2016Педагог як співавтор духовно-морального змісту поняття «субєкт-субєктні віджносини у загальноосвітній і вищій школі»Бойко, А.М.
Відображення результатів від 13 до 32 із 62
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок