|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми учитель
Відображення результатів від 13 до 32 із 62
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2018 | Ідея вчителя у педагогічній спадщині академіка Івана Зязюна | Андрущенко, В.П. |
2020 | Інституалізація ідей та дидактичних моделей підготовки творчого учителя-майстра, професіонала в українській педагогічній традиції на зламі ХХ –ХХІ ст. | Гузій, Н.В. |
2010 | Історичний аспект самоосвіти вчителя природничих дисциплін | Іщенко, В.І. |
2022 | К.Д. Ушинський про основні принципи та зміст навчання у закладах освіти | Кравченко, І.В. |
2017 | Концепції професійної кар’єри майбутніх учителів у психологічних дослідженнях | Гончарова, Н.О. |
2020 | Методологические и практические проблемы глубинного познания психики | Яценко, Т.С. |
2018 | Морально-естетична культура особистості педагога у життєво-філософських вимірах академіка Івана Зязюна | Васянович, Г.П.; Великий, Р.Г. |
2022 | Мотивований учитель – вимога нової української школи | Ільченко, О.Ю. |
2018 | Наукова школа академіка І. А. Зязюна: аксіологічні актуалітети розвитку | Вовк, М.П.; Грищенко, Ю.В. |
2018 | Націєтворча концепція Івана Андрійовича Зязюна в умовах реформування педагогічної освіти | Семеног, О.М. |
2014 | Національне виховання особистості у педагогічній спадщині М. Д. Леонтовича | Хоменко, А.В. |
2021 | Національно-патріотичне виховання – важлива складова роботи учителя Нової української школи | Нагай, А. |
2017 | Образ учителя очима сучасних дітей | Задьор, А. |
2010 | Освітній менеджмент і формування загальної культури педагога | Бойко, А.М.; Кравченко, Л.М. |
2021 | Основні принципи педагогіки партнерства | Козка, С.Л. |
2019 | Особливості професійного мислення учителя | Харченко, А.С. |
2011 | Особливості професійної підготовки вчителя до статевого виховання підлітків у сучасній школі | Рибалка, О.Я. |
2012 | Особливості розвитку лідерських якостей майбутніх учителів природничих дисциплін | Носик, О.М.; Ступак, М.М.; Хрипко, К.А. |
2015 | От учителя знающего к учителю умеющему | Уваровская, О.В. |
2016 | Педагог як співавтор духовно-морального змісту поняття «субєкт-субєктні віджносини у загальноосвітній і вищій школі» | Бойко, А.М. |
Відображення результатів від 13 до 32 із 62
|