DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми педагог

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 75 до 94 із 264
< назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Личностный и деятельностный компоненты личностно-деятельностного подхода к обучению иностранных соискателей образования ПГМУТкаченко, Е.В.; Соколенко, В.Н.
2009Лялькотерапія у професійній діяльності педагогаФедій, О.Андр.
2022Медійна грамотність педагога як потенціал розвитку Нової української школиЧервінська, І.Б.; Червінський, А.І.; Никорак, Я.Я.
2019Методики побудови уроку з сучасного танцю для дітей молодшого шкільного вікуМотилькова, А.Д.
2023Методичний супровід професійної самоосвіти педагогів-початківців як об’єкт управлінської діяльності керівника навчального закладу (із досвіду роботи)Соя, А.А.; Пивовар, Н.М.
2022Методичні аспекти організації навчально-виховного процесу бального танцю в шкільному гурткуСаглаєв, О.
2017Мистецтво педагогічної дії у становленні творчої індивідуальності педагогаАдамів, Ю.О.
2001Мистецька діяльність М. Фісуна: з історії розвитку музичної культури ПолтавщиниЛитвиненко, А.І.
2018Мистецько-педагогічна спадщина Кіма Василенка як культурно-історичний феноменЖиров, О.А.
2007Михайло Іванович ДемковБардінова, В.Д.
2022Місія педагога в умовах воєнного стану в УкраїніБузенко, І.
2023Місце педагогічної спадщини Антона Макаренка у змістові підготовки майбутніх педагогів закладів позашкільної освітиЛебедик, Л.В.
2021Моделі підготовки майбутнього вчителя до Нової української школи: теорія і практикаБабенко, І.В.; Барбінов, В.В.; Барбінова, А.В.; Большая, О.В.; Величко, Р.М.; Гриженко, В.В.; Гриньова, М.В.; Гриньова, В.С.; Гриньов, С.Я.; Губарь, О.Г.; Гурська, О.В.; Дяченко-Богун, М.М.; Жамардій, В.О.; Жданова-Неділько, О.Г.; Кононец, Н.В.; Люлька, Г.А.; Масовець, Д.Б.; Новописьменний, С.А.; Пивовар, Н.М.; Сагайдак, В.Р.; Сас, Н.М.; Ткаченко, А.В.; Харченко, О.В.; Чернецька, В.В.
2012Моральні проблеми педагогічної діяльностіВасянович, Г.П.
1998Музично-критична діяльність М. А. ФісунаЛитвиненко, А.І.
2020Навчально-виховна діяльність як провідний напрям змісту творчого педагогічного процесу в самодіяльних хореографічних колективах: творче осмислення досвіду К. ВасиленкаЖиров, О.А.
2018Напрями розвитку педагогічної культури старшокласників як майбутніх учителівКрупіна, Л.
2022Наративний характер дослідження науково-педагогічної персоналії Василя ЛобурцяСеменовська, Л.А.; Єрмоленко, О.
2023Наукова освіта як основа формування інноваційної компетентності педагога закладу освітиМазур, Ю.О.
2018Наукові студії із вікової та практичної психологіїШевчук, В.В.; Клименко, Ю.О.; Коваленко, О.Г.; Калюжна, Ю.І.; Яновська, Т.А.; Тітов, І.Г.; Моргун, В.Ф.; Перетятько, Л.Г.; Тесленко, М.М.; Харченко, А.С.; Гончарова, Н.О.; Мирошник, О.Г.; Мельничук, М.М.; Кравченко, О.Д.; Крикля, К.П.; Рева, М.М.; Юдіна, Н.О.; Чайкіна, Н.О.; Мишко, Н.М.; Седих, К.В.
Відображення результатів від 75 до 94 із 264
< назад   далі >

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок