DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(15) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8123

Назва: Мистецтво педагогічної дії у становленні творчої індивідуальності педагога
Автори: Адамів, Ю.О.
Ключові слова: педагог
творча індивідуальність
осяяння
педагогічне мистецтво
мистецтво педагогічної дії
розвиток особистості
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито сутність поняття «творча індивідуальність». Доведено, що серед освітян утверджується думка про те, що не лише особистість педагога, його ставлення до справи, готовність і здатність діяти творчо є сьогодні вирішальними чинниками розвитку навчального закладу, а для виховання молодого покоління насамперед потрібні масштабність, яскравість та самобутність цієї особистості, унікальність кожного педагога, автономність його дій. На основі педагогічних і психологічних теорій визначено, що розвиток творчої індивідуальності педагога – це процес поглиблення унікальності його особистості на основі позитивних кількісних і якісних змін у рівнях сформованості компонентів його творчої індивідуальності; перетворення його на самобутню, неповторну, самоефективну особистість, здатну повністю самореалізувати себе в педагогічній діяльності.
Опис: Адамів Ю. О. Мистецтво педагогічної дії у становленні творчої індивідуальності педагога / Ю. О. Адамів // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2017. – Вип. 15. – С. 66–72.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8123
Розташовується у зібраннях:2017(15)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Adamiv.pdf371,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок