DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2017(15) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8123

Название: Мистецтво педагогічної дії у становленні творчої індивідуальності педагога
Авторы: Адамів, Ю.О.
Ключевые слова: педагог
творча індивідуальність
осяяння
педагогічне мистецтво
мистецтво педагогічної дії
розвиток особистості
Issue Date: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито сутність поняття «творча індивідуальність». Доведено, що серед освітян утверджується думка про те, що не лише особистість педагога, його ставлення до справи, готовність і здатність діяти творчо є сьогодні вирішальними чинниками розвитку навчального закладу, а для виховання молодого покоління насамперед потрібні масштабність, яскравість та самобутність цієї особистості, унікальність кожного педагога, автономність його дій. На основі педагогічних і психологічних теорій визначено, що розвиток творчої індивідуальності педагога – це процес поглиблення унікальності його особистості на основі позитивних кількісних і якісних змін у рівнях сформованості компонентів його творчої індивідуальності; перетворення його на самобутню, неповторну, самоефективну особистість, здатну повністю самореалізувати себе в педагогічній діяльності.
Описание: Адамів Ю. О. Мистецтво педагогічної дії у становленні творчої індивідуальності педагога / Ю. О. Адамів // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – К. ; Полтава, 2017. – Вип. 15. – С. 66–72.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8123
Appears in Collections:2017(15)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Adamiv.pdf371,35 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback